این انتقادات منطقی به نظر می رسد، زیرا سارا آرلانو (سارا آرلانو) به تازگی به عنوان سرپرست این بازی رسیده است و به همین دلیل هنوز داستانی برای بازی نوشته نشده است. آرلانو قبلا یک داستان طراحی داستانی از بازی World of Warcraft در استودیوی بلیزارد اینترتینمنت داشت.
ماه گذشته، تام هندرسون گزارشی درباره آزمایش این بازی توسط افرادی خارج از یوبی سافت منتشر کرد و دو منبع مختلف تصاویر و ویدیوهایی را به اعضای اکسپوتر ارائه کردند به شرط اینکه در جای دیگری منتشر نشوند. به گفته هندرسون، بازی در تصاویر و ویدیوهای ذکر شده بسیار ناقص تر از تریلر منتشر شده توسط یوبی سافت در دسامبر 2018 به نظر می رسید و از اجرای تغییرات مختلف پس از انتشار تریلر گیم پلی خبر می داد.
به گفته تام هندرسون (تام هندرسون) از رسانه imputer، توسعه بازی مورد انتظار Beyond Good and Evil 2 چند سال دیگر طول خواهد کشید.
لازم به ذکر است که Beyond Good and Evil یک موفقیت تجاری نبود، اما جوایز متعددی را از آن خود کرد و نامزد جوایز دیگر شد. با این نسخه ها، انتظارات یوبی سافت بالا است، اما شاید روند طولانی توسعه بازی، این نسخه را به دنباله ای شایسته تبدیل کند.
طی چند سال گذشته اخبار، گزارش ها و شایعات منفی زیادی در مورد روند آشفته ساخت Beyond Good and Evil 2 منتشر شده است. کارگردان این بازی، میشل آنسل، دنیای بازی و پروژه ساخت این عنوان را در سال 2020 ترک کرد و گفت. در آخرین سخنان او، “روند ساخت و ساز واقعا خوب پیش می رود.” اکنون، دو سال از بازنشستگی آنسل می گذرد و یوبی سافت چیزی به جز اینکه بازی هنوز در حال توسعه است، نگفته است.
هندرسون ادامه می دهد:
علاوه بر این، ما می دانیم که بازیکنان می توانند شخصیت خود را در Beyond Good and Evil 2 بسازند و با استفاده از پوسته های مختلف آنها را شخصی سازی کنند.
علاوه بر این، در این گزارش به رویداد Ubisoft در ماه سپتامبر اشاره شده است، اما مشخص نیست که آیا ما شاهد یک نسخه ی نمایشی از بازی خواهیم بود یا خیر. در حالی که آزمایش اخیر این بازی ممکن است نشان دهنده آمادگی تیم سازنده برای رونمایی باشد، ما هنوز هیچ شایعه یا خبری رسمی را مشاهده نکرده ایم. در مورد آن
از ویدیوهای گیم پلی ذکر شده بازی مشخص است که چندین سال با انتشار Beyond Good and Evil 2 فاصله داریم که اگر 15 سال برای این بازی صبر کرده باشید، زمان زیادی نمی گذرد.
تام هندرسون
انتشار قبلی این مجموعه با استقبال خوب منتقدان و مخاطبان مواجه شد و نقدهای مثبتی نیز دریافت کرد. یکی از مهم ترین ویژگی های این بازی کیفیت بصری آن بود و به همین دلیل سازندگان آن ممکن است به دلیل سخت افزار کنسول های نسل آخر احساس محدودیت کرده باشند.
منابع هندرسون خاطرنشان کردند که این بازی “به دور از انتشار” است و “از یک خط فکری روشن پیروی نمی کند”، حتی یکی از آنها گفت: “زمانی که بازی را انجام می دادم، دقیقا نمی دانستم چه چیزی دارم. انجام می داد.”
تحریریه ICTNN شبکه خبری