Atomfall یک تجربه منحصر به فرد از استودیوی توسعه شورش ، خالق سریال Sniper Elite ، یک بازی اکشن بقا در یک جهان است که پس از یک فاجعه هسته ای گفته می شود و به بازیکنان آزادی بزرگی می دهد. عدم وجود مأموریت های سنتی و استفاده از تحقیقات و سرنخ ها می تواند بر اساس آزمایشات و خطاها و کشف نتایج ، تجربه شما را بیشتر کند.

این آزادی عمل ظاهراً به روند توسعه نیز رسیده است. طبق گفته جدید بن فیشر ، یک طراح ارشد بازی وجود دارد ، عناصر تجربی در این بازی وجود دارد که شما در هیچ جای دیگر پیدا نخواهید کرد. وی در قسمت جدید بازی ویدیو پادکست گفت
ما اصول خلاقانه مورد نظر خود را دنبال کرده ایم ، بنابراین چیزهای تجربی در بازی وجود دارد که نمی توان در جای دیگر محاکمه کرد ، زیرا نتیجه تضمین نمی شود.
این رویکرد آنقدر ناخودآگاه و خلاق است که حتی فیشر از موفقیت آن مطمئن نیست:
در Atomfall گزینه های دیوانه وار وجود دارد. رویدادهایی وجود دارد که بازیکن می تواند به طور کامل از بین برود یا از دست بدهد ، و این وقایع می تواند تأثیر زیادی بر جمعیت دشمنان در دنیای بازی بگذارد … این می تواند کار کند ، ممکن است نباشد.
بحث در مورد تأثیر دشمنان جالب است ، به خصوص که بازی هایی مانند Fallout 4 به بازیکنان اجازه می داد تقریباً همه جناح ها را نابود کنند. ما هنوز نمی دانیم که این شورش چگونه پیش می رود ، اما برای لحظه ای به نظر می رسد یک ایده جذاب است.
Atomfall در تاریخ 1 مارس برای سری رایانه های شخصی ، پلی استیشن 2 و 2 ، Xbox One و سری X / S منتشر می شود.