PUBG ، Brandan Green ، در مورد پروژه بازی Artemis گفت: “من نمی خواهم برای مردم بازی کنم ، می خواهم با مردم بازی کنم.”

براندان گرین هدف بلند مدت خود را از پروژه Artimis ، دنیای باز به اندازه زمین می داند. اگر از طرفداران آسمان هیچ کس هستید ، ممکن است کمی آشنا به نظر برسد. به طور خاص ، توسعه دهنده آن ، Hello Games ، در حال حاضر روی Light No Fire کار می کند. یک بازی جهانی باز ، که بازیکنان فضایی را برای کشف تقریباً اندازه کف فراهم می کند.
علیرغم شباهت ها ، گرین تأیید می کند که پروژه وی (که ممکن است در ده سال به پایان نرسد) به دلیل استفاده از فن آوری های مختلف ، از تلاش های بازی های سلام متمایز است. وی در پاسخ به این سؤال که در مورد مجموعه Neo Man Sky ، توضیح داد که نور هیچ آتش سوزی در یک فرآیند طراحی نشده است. با این حال ، پروژه Artemis از فناوری یادگیری خودکار استفاده می کند ، که نه تنها در فناوری بلکه در فلسفه طراحی گرین نیز وجود دارد.
او می گوید:
من اطلاعات خاصی در مورد فن آوری های آنها ندارم ، بنابراین نحوه ایجاد محتوا برای من کاملاً واضح نیست ، اما فکر نمی کنم هدف نهایی آنها مشابه باشد. هدف من ایجاد یک Holodck (فناوری شبیه سازی سه بعدی در حق رای دادن Star Trek) است و این بزرگترین تفاوت است. من فکر می کنم بیشتر مردم بازی می کنند ، اما من بازی نمی کنم ، دنیایی می سازم.
اما آنچه برای او واقعی است کسانی هستند که این تجربیات را دارند. به گفته وی ، این نوع محتوای پویا ایجاد شده توسط کاربران جهت گیری بازی او خواهد بود.
این جهان بازی ها و تجربیاتی را که جریان دارد درک خواهد کرد ، من نمی خواهم برای افراد بازی کنم ، اما می خواهم با مردم بازی کنم. اگر به بازیکنان یا جامعه اجازه دهید تجربیات خود را بسازند ، آنها همه چیز را به جلو سوق می دهند.
البته در ماهیت این دو بازی نیز تفاوت هایی وجود دارد. Hello Games قبلاً جنبه های خارق العاده ای از Light No Fire را معرفی کرده بود ، در حالی که گرین و تیمش سعی می کنند با ویژگی های واقع بینانه تری بازی کنند.
در حال حاضر ، تفاوت بین این دو پروژه بسیار بی اهمیت است. بازی Light No Fire هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد ، اما احتمالاً قبل از پروژه Artemis منتشر می شود. گرین می گوید که این پروژه می تواند بیش از ده سال طول بکشد ، و اگرچه Hello Games هنوز لحظه ای دقیق برای انتشار بازی خود را اعلام نکرده است ، اما به نظر می رسد که به نظر می رسد پروژه وی پیشرفت بیشتری دارد.
“اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم … این پروژه می تواند تفاوت زیادی در صنعت بازی ایجاد کند.” براندان گرین ، خالق PUBG ، پنج سال در تلاش است تا یک کنفرانس 1.5 کیلومتری واقعی را بسازد ، اما می تواند ده سال دیگر طول بکشد.