بیشتر درآمد بلیزارد از این بازی از ایالات متحده به دست آمده است. کره جنوبی و ژاپن به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار دارند. علاوه بر این، 59 درصد از کل درآمد بازی از اپ استور اپل به دست آمده است. Diablo Immortal در حال حاضر در اواسط فصل دوم خود است و شما تا 4 آگوست فرصت دارید تا Battle Pass فعلی آن را خریداری کنید. این بازی بر روی دو پلتفرم موبایل و کامپیوتر در دسترس است.
Diablo Immortal از زمان انتشار در 2 ژوئن تاکنون بیش از 30 میلیون بار برای پلتفرم های موبایل و رایانه شخصی دانلود و نصب شده است. با توجه به اینکه در 24 جولای از مرز 20 میلیون عبور کرد، به نظر می رسد که نرخ رشد بازی بالا بوده است. بدون شک عرضه بازی در چین در تاریخ 25 جولای در این زمینه بی تاثیر نیست. Diablo Immortal یکی از سریع ترین عناوین برای دستیابی به این شاهکار است. در واقع فقط Pokemon GO برتر از این عنوان است.
بازی Diablo Immortal با گذشت دو ماه از عرضه برای پلتفرم رایانه های شخصی و سیستم عامل های اندروید و IOS، به اوج جدیدی رسیده است. این اکشن RPG رایگان بیش از 30 میلیون بار نصب شده است.
Diablo Immortal علیرغم انتقادات شدیدی که برای پرداخت های درون برنامه ای خود داشت، توانست از پرداخت های درون برنامه ای درآمد خوبی کسب کند. بر اساس گزارش ها، بیش از 100 میلیون دلار در سراسر جهان برای فروشگاه این بازی از طریق گوگل پلی و اپ استور هزینه شده است.
تحریریه ICTNN شبکه خبری