رئیس جمهور پیشین پلی استیشن ، شاون لیدن ، در مصاحبه اخیر خود ، رویکرد جدید Xbox را برای انتشار بازی های خود مورد بررسی قرار داد.
لیدن اخیراً در کانال YouTube Kiwi Talkz ظاهر شد و نظر خود را در مورد استراتژی Xbox همه کاره به اشتراک گذاشت. لیدن در مورد آن گفت.
استراتژی چندگانه FOLM به طور کلی در محیطی رخ می دهد که هزینه های توسعه بازی به طور قابل توجهی افزایش می یابد. اما این استراتژی چگونه بر برند تأثیر خواهد گذاشت؟ این کار را برای کسانی که در سیستم عامل های دیگر هستند دشوار می کند. به عبارت دیگر ، شما می خواهید دیگران را درک کنید که محتوای شما را در سیستم عامل های دیگر از دست می دهند. وقتی چند فون هستید ، دیگر نمی توانید از این روش بازاریابی استفاده کنید.
ما در گذشته شاهد این اتفاق بوده ایم. هنگامی که Sega بازی های Dreamcast را برای PS2 منتشر کرد ، من در آن زمان در صنعت بازی بودم ، Sega به یک شرکت مبتنی بر نرم افزار تبدیل شد و نتیجه آن بسیار خوب بود. بنابراین چنین رویدادی در گذشته موفق شده است.
آخرین کنسول Sega Dreamcast بود که در سال ششم وارد بازار شد و در سال 2 به پایان رسید. پس از آن ، این شرکت شروع به انتشار بازی های خود برای سایر سیستم عامل هایی که موفق شده اند. این شرکت سالها به دلیل اتلوس عناوین بسیار محبوب JRPG بوده است.