وی به تشریح مصوبه 3-207 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات پرداخت و گفت: بر اساس این مصوبه اپراتورهای تلفن ثابت و تلفن همراه می توانند در بازه های زمانی حداقل یک ماهه با مهلت پرداخت برای مشترکان قبض صادر کنند و پس از پایان مهلت پرداخت ابتدا ابتدا قبض را صادر کنند. خط مشترک حداقل به مدت دو هفته یک طرفه بدهکار را پرداخت می کند و در صورت عدم پرداخت بدهی مشترک پس از اطلاع مجدد به اپراتور و ارسال اخطار کتبی و مهلت یک ساله، اپراتور می تواند مبلغ را به طور کامل تخلیه و وصول کند. خط تلفن مشترک و امتیاز آن را از مشترک بگیرید. بردن
قره داغی با اشاره به اینکه ممکن است برخی از مشترکان صورتحساب دریافت نکنند، تصریح کرد: مشترکانی که به هر دلیلی قبض تلفن خود را دریافت نکرده اند در مهلت تعیین شده به درگاه اینترنتی یا یکی از درگاه های پرداخت آن مراجعه کنند.
جزئیات شرایط رد صلاحیت خطوط تلفن ثابت و همراه را می توانید اینجا بخوانید.
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
مدیر کل نظارت بر حمایت از حقوق مصرف کنندگان افزود: مشترکانی که خطوط تلفن آنها دارای عملکرد بالایی است می توانند بر اساس مصوبه 207-3 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، مبلغی را به صورت داوطلبانه به عنوان تضمین پرداخت به اپراتور پرداخت کنند تا سررسید به عملکرد بالای سقف تعیین شده، خطوط نباید در معرض وقفه یا یک طرفه شدن قرار گیرند.
به گزارش ICTNN از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، «پیمان قره داغی» با اشاره به اینکه خطوط تلفن ثابت و تلفن همراه بدون توجه به استفاده یا عدم استفاده مشترکین مشمول هزینه های ماهانه دوره ای مانند حق اشتراک هستند، افزود: در صورت عدم استفاده از آن. -پرداخت قبض از طرف مشترک، اپراتور می تواند پس از اجرای فرآیند مقرر در مصوبه 3-207 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات نسبت به تخلیه خطوط مشترکین بدهکار اقدام کند.
قره داغی بیان کرد: مشترکان به منظور تسریع در پرداخت قبوض، به روز رسانی و پیگیری مغایرت های احتمالی پرداختی، می توانند قبوض خطوط خود را مستقیماً از درگاه های اپراتور مربوطه پرداخت کنند.
تحریریه ICTNN شبکه خبری