تاد هاوارد اخیراً مصاحبه ای مفصل با وب سایت IGN انجام داده و در مورد Starfield صحبت کرده است. او در این مصاحبه درباره فلسفه طراحی این بازی توضیح داد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ارائه سرگرمی به مخاطبان یکی از اولویت های استودیوی بازی سازی بتسدا است و استارفیلد یکی از آنهاست.
سوال با این جمله شروع می شود: آیا می توانید طراحی را به صورت بصری انجام دهید؟ یک سیاره به خودی خود، اگر در مورد آن به معنای یک بازی فکر کنید، و اگر بخواهید آن را واقع بینانه انجام دهید، فقط یک سیاره بی نهایت بزرگ است. بنابراین وقتی صحبت از مقیاسهایی مانند آن و سیستمهای رویهای به میان میآید، تفاوت بین یک سیاره با یک تغییر و صد سیاره یا هزار سیاره واقعاً جهش بزرگی نیست، و این فقط در صورتی نیست که سیستمهای خوب برای آن کار کنند. ، این منطقی است.
همچنین باید اضافه کنم که ما در این بازی بیشتر از هر بازی دیگری که توسعه داده ایم، محتوای تولید کرده ایم. بیش از 200000 خط گفتگو در استارفیلد وجود دارد. بنابراین ما هنوز کارهای دستی زیادی انجام می دهیم. اگر مردم بخواهند کاری را که در بازی های ما به آن عادت کرده اند انجام دهند، باید یک ماموریت اصلی را دنبال کنند و یک خط ماموریت را دنبال کنند. این همان چیزی است که ما از عناوین خود انتظار داریم.
علاوه بر محتوای تولید شده رویه ای، محتوای دست ساز زیادی وجود دارد که برای طرفداران Bethesda آشنا خواهد بود. در وضعیت فعلی، استارفیلد محتوای دست ساز بیشتری نسبت به عناوین قبلی Bethesda Game Studios دارد. آقای هوارد ادامه داد
ما در استارفیلد کارهای زیادی انجام می دهیم، اما باید در نظر داشته باشیم که در بازی های قبلی همیشه همین کار را انجام داده ایم. این بخش بزرگی از Skyrim از نظر تحقیقات و برخی از کارهای دیگری است که ما انجام می دهیم. ما چشم انداز را با استفاده از سیستم های رویه ای ایجاد می کنیم، بنابراین همیشه به یک روش روی آن کار کرده ایم. یکی از مواردی که از نظر گیم پلی به آن بسیار نگاه می کنیم The Elder Scrolls 2: Daggerfall است. ما در حال توسعه فناوریهای فرآیندی و انجام نمونهسازی بودیم و شروع به حرکت با Starfield کردیم زیرا فکر میکنیم میتوانیم این کار را انجام دهیم.
اما چیزهای دیگری مانند سفر سیارهای، محتوای تصادفیسازی شده و چیزهایی از این دست وجود دارد که اگر به عقب برگردید، کمی شبیه The Elder Scrolls: Daggerfall هستند.
به گفته تاد هاوارد، داستان اصلی Starfield بین 30 تا 40 ساعت و حدود 20 درصد طولانی تر از عناوین قبلی Bethesda خواهد بود.
تاد هاوارد گفت: «اجرای بصری».
به گفته کارگردان استارفیلد، این بازی بیشترین محتوای دست ساز را در تاریخ عناوین بتسدا دارد و بیش از 200 هزار دیالوگ در این اثر نقش آفرینی وجود دارد.
Starfield در سال 2023 برای Xbox، Series X/S و PC منتشر خواهد شد و از روز اول در دسترس مشترکین GamePass قرار خواهد گرفت.
بسیاری از بازیکنان استارفیلد دوست دارند در یک سیاره عجیب فرود بیایند، آن را کشف کنند، پایگاهی در آنجا بسازند و در این سیاره زندگی کنند. ما آنها را در بازی پیاده سازی کردیم و آن را دوست داریم.
تحریریه ICTNN شبکه خبری