کارگردان سریال Like a Dragon می گوید بحث و جدل بین اعضای تیم در حین ساخت بازی بخشی از کار آنهاست و از آن استقبال می کنند.

در مصاحبه ای با Automaton Media، از ریوسوکه هوری، کارگردان سری Like a Dragon، در مورد وجود دعوا و مشاجره بین اعضای استودیو Ryu Ga Gotoku سوال شد. او در پاسخ، بحث و دعوای بین توسعه دهندگان را تایید کرد. او همچنین تاکید کرد که تا زمانی که این بحث ها تحت کنترل باشد، لزوما چیز بدی نیست.
وی در این زمینه گفت:
برای مثال، اگر یک طراح و یک برنامه نویس با هم بحث کنند، وظیفه برنامه ریز میانجیگری است. اگر هیچ مشاجره یا دعوا وجود نداشته باشد، نمی توانید بیش از یک محصول نهایی معمولی انتظار داشته باشید. بنابراین بحث همیشه مورد استقبال قرار می گیرد. بدیهی است که اگر این امر به نتیجه ثمربخشی منجر نشود، این کار بی معنا خواهد بود. بنابراین این به برنامه ریز بستگی دارد که همه را در مسیر درست راهنمایی کند. این یک بحث سالم و سازنده است. ما نظرات را بر اساس کیفیت آنها می پذیریم. از سوی دیگر، ما مراقب هستیم که ایده های ضعیف را از بین ببریم، و بنابراین بحث به ساخت یک بازی خوب ختم می شود.
استودیو Ryu Ga Gotoku ماه آینده یک رویداد ویژه برگزار خواهد کرد و انتظار می رود از پروژه بعدی خود رونمایی کند.