ظاهراً بخشی از تیم سازنده بازی به دریافت جوایزی که استودیو به لطف Baldur's Gate 3 دریافت می کند اختصاص داده است.
آقای Swen Vincke، مدیر عامل Larian Studios و مدیر Baldur's Gate 3، اعتراف کرد که جوایز متعدد CRPG تأثیر منفی بر روند کار استودیو داشته است.
وینک در مصاحبه ای با مجله EDGE گفت که استودیو باید کارکنان را به صورت چرخشی تغییر دهد، زیرا برخی از آنها برای جمع آوری جوایز به جشنواره های مختلف فرستاده شدند.
این مشکل روی روند کاری استودیو تاثیر منفی گذاشت. این به تعداد جشنواره هایی که جوایز دریافت کردیم اضافه کرد و دریافت همه آنها به یک مشکل بزرگ تبدیل شده بود.
او افزود وقتی مشخص شد که دروازه بالدور 3 به کسب جوایز ادامه خواهد داد، لارین شروع به انتخاب “تیم های چرخشی” برای جمع آوری جوایز و ارسال آنها به رویدادهای مختلف می کند.
جالب است بدانید که هفته گذشته Baldur's Gate 3 برنده دو جایزه دیگر هم شد بهترین داستان و بهترین بازی بر ویترین افتخارات وی افزود.
بازی Baldur's Gate 3 در آگوست گذشته برای PC و یک ماه بعد برای PS5 منتشر شد. علیرغم موفقیت خارقالعاده بازی، استودیو لاریان برای پروژه بعدی خود از مجموعه بازی Dungeons & Dragons به طور کلی فاصله میگیرد.