Red Dead Redemption 2 به حق یکی از بهترین تجربیات را در صنعت بازی ارائه کرده است. این بازی در کنار سری Grand Theft Auto یکی از محصولات شاخص راک استار است. این شرکت حتی در بازی های خود به هر دو فرنچایز ادای احترام کرده است. به عنوان مثال، میتوانیم به تخم مرغ عید پاک RDR2 در آخرین ماموریت GTA Online، Leroy O'Neil Most Wanted اشاره کنیم.
فرنچایز GTA با ماموریت های پرتنش، مسابقات هیجان انگیز و محیط های شهری شلوغ، به راحتی پتانسیل تبدیل شدن به یک فیلم یا سریال تلویزیونی را دارد. با این حال، به گفته یکی از مدیران سابق راک استار، هدف آنها از ساخت این بازی هرگز ارتباط با دنیای سینما نبوده است. در واقع، برای این اقتباس لایو اکشن از زندگی تروور فیلیپس یا فرانکلین کلینتون، این شرکت قصد دارد آینده صنعت بازی های ویدیویی را به روش خود شکل دهد.
رئیس Rockstar در نمایشگاه اسکاتلندی گیمز اظهارات جسورانه ای کرد
موزه ملی اسکاتلند، واقع در پایتخت تاریخی این کشور، ادینبورگ، میزبان نمایشگاه Game On است. این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد تعاملی در تاریخ و فرهنگ بازی های ویدیویی شناخته می شود. این رویداد با پشتیبانی Barbican Immersive به آینده صنعت بازی از نظر خلاقیت و فناوری می پردازد. استودیوی Rockstar North نیز در ادینبورگ قرار دارد و به همین دلیل در این نمایشگاه حضور دارد.
مجسمه شخصیت کلود و چوب بیسبال به مناسبت دهه سوم عرضه بازی، یک اسکیت برد از سن آندریاس و مجسمه شادی از بازی GTA 4 در این نمایشگاه قابل مشاهده است. علاوه بر این، طرفداران Red Dead Redemption کارت های بازی جایگزین و تصویر مفهومی جدید RDR2 را دریافت کردند.
در همین حال، میتوانیم نقل قولی از آرون گاربوت، یکی از رهبران فعلی Rockstar و بخش توسعه این شرکت را بررسی کنیم:
یکی از مهمترین جنبه های بازی، تغییر مداوم است. ما به معنای واقعی کلمه با ایجاد مکان هایی که مردم در آن زندگی می کنند، ملاقات می کنند و بازی می کنند، آینده را شکل می دهیم. تنها چیز هیجان انگیز این است که ما در حال برداشتن گام بعدی هستیم.
سال گذشته، پسر آرون گاربوت یک ویدیوی GTA 6 را از طریق TikTok فاش کرد. این ویدیو که 13 ثانیه بود کیفیت پایینی داشت و دنیای بازی را در حال توسعه نشان می داد.