مت بوتی، رئیس استودیو ایکس باکس، طی مصاحبه ای با پادکست Strictly Business Variety اعتراف کرد که بسته شدن Tango Gameworks در درجه اول به دلیل تغییر مدیریت در استودیو بوده است.
مدیر اجرایی مستقیماً از Tango Gameworks نامی نبرد، اما وقتی از او پرسیده شد که چرا سازنده سری The Evil Within درهای خود را بسته است، مت بوتی تغییرات مدیریتی را دلیل آن عنوان کرد. او همچنین توضیح داد که راه اندازی و عملکرد خوب Hi-Fi Rush موفقیت آینده را تضمین نمی کند.
وی در این زمینه گفت:
من نمی خواهم در مورد تصمیمی که به خاطر احترام به مردم آنجا گرفته شده است وارد جزئیات شوم. کارهای مختلفی در آنجا تولید شد، از جمله Hi-Fi Rush که کار بسیار خوبی بود و ما واقعاً آن را دوست داشتیم.
من فکر می کنم آنچه باید در نظر گرفته شود این است که ما نیز به یک مسابقه خاص به عنوان یک موقعیت آینده نگر نگاه کنیم. چیزهای زیادی وجود دارد که باعث موفقیت در یک بازی می شود چه رهبری وجود دارد و آیا تیم همان تیمی است که زمانی یک کتاب موفق منتشر کرده است؟
ما باید همه این موارد را با هم ببینیم و از خود بپرسیم: آیا برای موفقیت آینده آماده هستیم؟ در حالی که ممکن است عوامل یا موقعیتهایی وجود داشته باشند که قبلاً منجر به موفقیت شدهاند، این امکان نیز وجود دارد که وقتی در نظر میگیرید چه کاری انجام خواهید داد، همه آنها هنوز سر جای خود نیستند.
Tango Gameworks در سال 2010 توسط Shinji Mikami، خالق سری Resident Evil تاسیس شد. او در دوران تصدی خود در استودیو، روی The Evil Within 1 و 2 و Ghostwire: Tokyo کار کرد. او این استودیو را در سال 2023 ترک کرد.