هیدتاکا میازاکی، رئیس استودیوی FromSoftware و کارگردان بازی Elden Ring در مصاحبه با The Guardian به سوال متداول در مورد سطح سختی بازی های خود پاسخ داد.
در مصاحبه ای که برای راه اندازی بسته الحاقی Elden Ring's Shadow of the Erdtree انجام شد، آقای میازاکی در مورد سطح سختی بازی و عواقب پایین آوردن آن موارد زیر را بیان کرد:
اگر واقعاً میخواستیم تمام دنیا بازی را تجربه کنند، میتوانیم سختی را بیشتر و بیشتر کاهش دهیم، اما این کار درستی نیست. اگر ما آن مسیر را رفته بودیم، فکر نمیکنم بازی به اندازه امروز تاثیرگذار باشد، زیرا احساس موفقیت که با غلبه بر سختی همراه است، بخش بزرگی از بازی است. کاهش سختی آن احساس و لذت را از بین می برد و به بازی لطمه می زند.
آثار FromSoftware و آقای میازاکی به سختی معروف هستند، اما این عناوین همچنان راهی برای مقابله با این مشکلات به بازیکنان ارائه می دهند.
Elden Ring: Shadow of the Erdtree هم اکنون بر روی کنسول های نسل هشتم و نهم و رایانه های شخصی در دسترس است.