BioWare تایید کرده است که Dragon Age: The Veilguard روی کنسولها از 60 فریم در ثانیه پشتیبانی میکند و دارای هر دو حالت کیفیت و عملکرد است.
بازی Dragon Age: Veilguard با استفاده از موتور داخلی EA، Frostbite ساخته شده است. به گفته IGN، این بازی نقش آفرینی از حالت های Performance و Quality پشتیبانی می کند و به نظر می رسد که BioWare در بهینه سازی آن به خوبی کار کرده است.
بازی های نقش آفرینی بزرگی مانند Dragon's Dogma 2 به دلیل جهان باز بزرگ، قادر به هدف گیری نرخ فریم 60 نبودند. همچنین ثابت شد که فشار زیادی بر CPU وارد می کند و در نهایت منجر به نرخ فریم رایگان می شود که در بیشتر مواقع نزدیک به 30 فریم بر ثانیه باقی می ماند. با این حال، آخرین اثر BioWare یک RPG جهان باز نخواهد بود، بنابراین توسعه دهندگان تصمیم گرفتند نرخ فریم 60 را ارائه دهند.
BioWare در حال حاضر از اشتراکگذاری وضوح هدف خودداری کرد. با این حال، توسعه دهندگان اعلام کرده اند که در حال حاضر روی صیقل دادن و بهینه سازی این عنوان کار می کنند، بنابراین اطلاعات بیشتری در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.
در این بین جزئیات بیشتری از این بازی ارائه شده است. این بار، توسعه دهندگان به دنبال ایجاد یک تجربه پر از اکشن هستند. Bioware بیان میکند که مبارزه در Dragon Age: The Veilguard بیشتر بر روی حرکاتی مانند جاخالی دادن، دفاع و عقبنشینی برای عمق بیشتر تمرکز میکند و نرخ فریم 60 فریم در ثانیه حتی میتواند مبارزه را جذابتر کند.
این اثر ابتدا Dragon Age: Dreadwolf نام داشت، اما در نهایت به Dragon Age: The Veilguard تغییر نام داد. دیروز ویدیویی 20 دقیقه ای از گیم پلی این بازی منتشر شد که نبردها، سیستم دیالوگ و همراهان بازیکن را نشان می دهد.
Dragon Age: The Veilguard پاییز امسال برای پلیاستیشن 5، ایکسباکس سری X/S و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.