وی ادامه داد: با تعیین گروه مناسب برای پیگیری پاسخگویی در سامانه مذکور، میانگین زمان پاسخگویی این سامانه از 4.5 روز کاری در سال 1399 به 2.2 روز کاری در سال 1400 کاهش یافت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم، جواد غلامپور عصر یکشنبه گفت: در یک سال گذشته تلاش شد تا سامانه 195 از طریق فضای مجازی و تبلیغات به مردم استان معرفی شود تا مشترکان نیز آشنا شوند. خدمات ارتباطی با حقوق آنها و نحوه پیگیری این حقوق.
غلامپور تصریح کرد: یکی از اهداف این اداره کل ارتقای کیفیت ارتباطات در روستاهای استان است و در سال 1400 سهم شکایات، پیشنهادات و قدردانی ها در حوزه روستایی 5.07 درصد و 94.93 درصد شکایات و شهری بوده است. پیشنهادات.
این مقام مسئول همچنین در خصوص میانگین زمان پردازش حامل های ارتباطات و فناوری اطلاعات بر اساس نوع خدمات در سال های 1399 و 1400 نیز گفت: سرویس اینترنت از 3.4 روز به 2.91 روز، سرویس تابشی از 52.58 روز به 10.33 روز و تلفن همراه از 2.34 روز افزایش یافته است. روز تا 1.6 روز