این نظرات آخرین انتقاد مدیر عامل سابق نینتندو از محصولات قدیمی این شرکت است. Fils-Aimé در کتاب جدید خود ادعا می کند که شعبه آمریکایی این شرکت به دلیل قطع ارتباط بین بخش های مختلف شرکت مجبور به راه اندازی Game Boy Micro در سال 2005 شد. او گفت که بخش ایالات متحده قصد دارد خط تولید Game Boy Advance را تعطیل کند و از تبلیغات جمعه سیاه برای پاک کردن موجودی باقیمانده استفاده کند. دلیل این تصمیم کاهش فروش کنسول ها و تمرکز بخش ایالات متحده نینتندو بر موفقیت Nintendo DS بود.
او اضافه کرد:
بازاریابی عالی بود، موقعیت یابی عالی بود، برنامه نویسی عالی بود. نه تنها در زمان انتشار، بلکه این موفقیت تا به امروز ادامه داشته است. بنابراین، به نظر من، نینتندو سوییچ نتیجه تمام درسهایی است که این شرکت آموخته است.
باید به شما بگویم، به عنوان مدیرعامل، من از Donkey Konga متنفر بودم. من حتی با شرکت مادرم بحث کردم و فکر می کردم این بازی به برند Donkey Kong آسیب می زند. به شخصه علاقه ای به اجرای این اثر نداشتم. من به سختی توانستم از موقعیتم کوتاه بیایم.
در همان مصاحبه با G4TV، رجی گفت که نینتندو سوییچ کنسول نینتندو مورد علاقه او بود. او گفت:
به نظر من، مفهوم Game Boy Micro ایده بدی بود. مواد فوق العاده کم بود. نه تنها دسترسی بزرگسالان به دکمه های کنترل با دست های بزرگ دشوار بود، بلکه صفحه نمایش نیز کوچک بود. این تصمیم برخلاف روند فعلی در الکترونیک برای بزرگ کردن صفحه نمایش بود.
در اوایل سال 2005، مدت کوتاهی پس از برنامه ریزی بخش نینتندو در ایالات متحده برای فروش بزرگ GBA، متوجه شد که ژاپن در حال بررسی عرضه Game Boy Micro است. Fils-Aimé در این کتاب می گوید:
میدونی چیه؟ ما آن را منتشر کردیم، اولین بازی از این سری که فروش خوبی داشت. اما لعنتی، من طرفدار این بازی نبودم.
مدیرعامل سابق نینتندو Reggie Fils-Aimé عنوان Donkey Konga در سال 2004 را بدترین بازی او میداند.
آقای FIls-Aimé تور رسانه ای خود را برای کتاب جدید خود در G4TV ادامه داد و به طور خلاصه در مورد بیزاری خود از اقدامات مشتق شده توسط تیم Taiko no Tatsujin Namco صحبت کرد. این بازی برای گیمرها با کنترلر مخصوص DK Bongos، بسته های موسیقی سری ماریو و زلدا و آهنگ های مختلف مجوز عرضه شد. رجی به G4 گفت:
تحریریه ICTNN شبکه خبری