در مصاحبه اخیر لی گینچارد، مدیرعامل Embracer Freegroup، برنامه های این شرکت برای آثار تالکین، از جمله ارباب حلقه ها و سرزمین میانه را توضیح داد.
در این مصاحبه به تاریخچه بازی هایی مانند Middle Earth و همچنین حضور طولانی مدت Guinchard در صنعت بازی های ویدیویی پرداخته شد.
همانطور که در گذشته ذکر شد، گروه Embracer قصد دارد به سه شرکت عمومی، Coffee Stain & Friends، Asmodee Group و Middle-earth Enterprises & Friends تقسیم شود. در این مصاحبه، گینچارد جزئیات برنامههای خود را برای ایجاد روابط قوی بین سه شرکت و سازمانهای مختلف برای تسهیل توسعه بازی شرح داد.
او همچنین فرنچایز ارباب حلقهها را با دنیای سینمایی مارول مقایسه کرد و در مورد شباهتهای بین این دو و درسهایی که میتوان از توسعه آنها آموخت صحبت کرد. وی در این زمینه گفت:
شما می توانید هر سال چیزی مانند Call of Duty را آزمایش و منتشر کنید. اما این محصول هیچ داستان و روایتی ندارد. شما به سادگی مدلی را اجرا می کنید که کار می کند.
در این مصاحبه آنها همچنین از شکست های گذشته این شرکت مانند The Lord of the Rings: Gollum صحبت کردند. گینچارد گفت که از درس های آموخته شده برای ایجاد تجربیات بهتر در آینده استفاده خواهد کرد. وی در ادامه از تاثیر فناوری های جدید مانند استفاده از هوش مصنوعی بر آینده این فرنچایز صحبت کرد و تصویری جذاب از آن ارائه کرد.