Remedy Entertainment اخیرا لغو پروژه “Kestrel” را تایید کرده است. این گامی برای شرکت مذکور برای تمرکز بر توسعه بازی های دیگر خواهد بود.
اگرچه اطلاعات کمی در مورد پروژه Kestrel منتشر شده است، اما می دانستیم که قرار است به عنوان یک بازی چند نفره رایگان منتشر شود، اما هرگز از مرحله مفهومی فراتر نرفت. در نوامبر 2023، Remedy وضعیت ساخت و ساز پروژه Kestrel را که در آن زمان Vangaurd نامیده می شد، ارزیابی کرد و تغییر عمده ای در پروژه ایجاد کرد. امروز با انتشار بیانیه رسمی، مشخص است که این پروژه به کلی رها شده است.
پروژه Kestrel که توسط Tencent مشترک تامین می شود، محقق نخواهد شد. همانطور که گفته شد، Remedy تایید کرده است که توسعه دهندگانی که روی این بازی کار می کنند به پروژه های دیگر منصوب خواهند شد و هیچ اخراج وجود نخواهد داشت. به دنبال این تغییر، نیاز کلی شرکت به استخدام کاهش می یابد.
ترو ویرتالا، مدیر Remedy، بیانیه ای طولانی منتشر کرد و گفت:
پروژه Kestrel پتانسیل خود را نشان داده است، اما هنوز در مراحل اولیه طراحی است. پروژه های دیگر ما به خوبی پیشرفت کرده اند و به مراحل بعدی توسعه می روند و تمرکز روی آنها برای ما مفید خواهد بود. ما ممکن است توسعه دهندگان با استعداد پروژه Kestrel را به پروژه های دیگر اختصاص دهیم و مکانیسم پشتیبانی ما به ویژه بر عملکرد آنها تمرکز خواهد کرد.
این راه دیگری برای اطمینان از پیشرفت پروژه های دیگر ما بود. با تشکر از تیم توسعه Kestrel. اگرچه تصمیم گرفتیم این پروژه را کنار بگذاریم تا مزایای گستردهتری را در Remedy دنبال کنیم، تیم ما کار بزرگی انجام داد و درسهای ارزشمندی به ما ارائه کرد. من همچنین از Tencent برای حرفه ای بودن و حمایت آنها تشکر می کنم.
چند روز پیش، Remedy اطلاعات جدیدی از روند توسعه چندین پروژه خود مانند بازسازی عناوین Max Payne، بازی Control 2 و بازی مرموز Condor به اشتراک گذاشت.