طبق آخرین گزارشها، سونی فرمهای نظرسنجی را برای کاربرانش ارسال کرده است تا بتوانند بهترین تجربه پلیاستیشن را ایجاد کنند.
پیش از این، سونی در ایمیل دیگری از کاربران خود خواسته بود تا برای یک برنامه تحقیقاتی ثبت نام کنند.
با توجه به ایمیل سونی، آنها به دنبال گیمرهای مشتاقی هستند که می خواهند درباره بازی های مورد علاقه خود بازخورد بدهند. این شرکت به دنبال راههای جدیدی برای دریافت بازخورد از بازیکنان است و از آنها میخواهد افکار خود را از طریق تست بازی یا مصاحبه به اشتراک بگذارند تا بتواند «بهترین تجربه پلیاستیشن» را برای مشتریان خود ایجاد کند.
پس از ثبت نام، سونی به کاربران اطلاع داد که در صورت فعال شدن نظرسنجی منطبق با مشخصات گیمر آنها، در صورت تمایل و واجد شرایط بودن، می توان از طریق ایمیل یا تلفن برای شرکت در برنامه نظرسنجی با آنها تماس گرفت. سونی گفت که اگر کاربر در برنامه ثبت نام کند، برای زمان صرف شده به آنها پول پرداخت می شود.
چنین نظرسنجی هایی برای تحقیقات بازار و محصول جدید نیستند و سایر شرکت ها نظرسنجی های مشابهی را برای جذب شرکت کنندگان ارسال می کنند. اما هدف خاص سونی برای ایجاد “بهترین تجربه پلی استیشن” نامشخص است. ممکن است از شرکت کنندگان خواسته شود ژانرهای مورد علاقه و بازی های خوب خود را در آن ژانر مشخص کنند تا سونی بتواند محتوای بهتری در آن زمینه تولید کند.
پیش از این، در گزارش درآمد سه ماهه اول سال 2024 AMD، ژان هو، مدیر مالی این شرکت، فاش کرد که درآمد بخش بازی در این سه ماهه به دلیل درآمد کمتری که از پلی استیشن 5 و ایکس باکس سفارشی شده است، بوده است. فروش پردازندههای گرافیکی سری Radeon X/S AMD و پایینتر نسبت به سال گذشته ۴۸ درصد و نسبت به سال گذشته ۳۳ درصد کاهش داشته است. وی کاهش تقاضا برای بازی را دلیل افت درآمد عنوان کرد و خاطرنشان کرد که در حال بررسی دقیق این موضوع و مشکلات کنسول های پلی استیشن و ایکس باکس است.