SEGA، جاستین اسکارپون، مدیر سابق دیزنی را برای رهبری استراتژی رسانه ای خود استخدام کرده است.
جاستین اسکارپونه در طول 17 سال تصدی خود در دیزنی، سمت های رهبری مختلفی داشت. از جمله مدیر کل محصولات مصرفی و بخش تعاملی وی.
او در سال ۲۰۱۹ شرکت را ترک کرد تا به Scopely، توسعهدهنده و ناشر بازیهایی از جمله Monopoly Go بپیوندد! سپس مدیر کل بخش آسیا و اقیانوسیه Stumble Guys شد.
در 1 آوریل 2024، جاستین اسکارپون نقش معاون اجرایی و رئیس رسانه جهانی سگا را بر عهده خواهد گرفت. این شرکت ژاپنی می گوید:
ایجاد یک گروه جهانی Transmedia به شرکت اجازه می دهد تا استراتژی رسانه ای خود را در طیف گسترده ای از IP ها مانند Persona، Like a Dragon، Angry Birds و غیره گسترش دهد. در سال های آینده.
جاستین اسکارپون در لینکدین خود نوشت:
من مشتاقانه منتظر همکاری با تیم و شرکای خود در سراسر جهان هستم و از قدرت ویژگی های فکری غنی سگا برای ارائه داستان های جدید، محصولات مصرفی نوآورانه و خدمات سرگرمی جدید استفاده می کنم. همه اینها در حالی که طرفداران و جوامع خود را در اولویت قرار می دهیم.
به دنبال موفقیت فیلمهای سونیک، رئیس سگا، شوجی اوتسومی، اخیراً گفت که این شرکت میخواهد گسترهای از دیگر بزرگترین فرنچایزهای خود مانند Persona و Yakuza را فراتر از بازیهای ویدیویی گسترش دهد.
در دسامبر 2023، سگا اعلام کرد که در حال توسعه ورودیهای جدید در مجموعههای رادیو جت ست، خیابانهای خشم، تبر طلایی، شینوبی و تاکسی دیوانه است.
در حالی که مشخص نیست بودجه آنها چقدر خواهد بود، طبق گفته یکی از استودیوهای کار بر روی آن، ریبوت Crazy Taxi یک بازی AAA است.
نظرت راجع به آن چیست؟ لطفا در قسمت نظرات سایت به ما اطلاع دهید.