به گفته کوین اشمیت، توسعه دهنده سابق 343 Industries، آنها در طول 12 سال گذشته بیش از 20 تا 30 ایده برای فرنچایز Halo ارائه کرده اند.
343 Industries در سال های اخیر به شدت بر روی Halo Infinite تمرکز کرده است. زیرا مایکروسافت پس از اجرای موج سینوسی Halo 5 سعی کرد جان تازه ای به این سری بدمد. اگرچه از انتشار Halo Infinite در سال 2021 لذت بردیم، اما به نظر می رسد اگر ایده های صنایع 343 می توانستیم در سال های اخیر سبک های Halo بیشتری را ببینیم. بیشتر پذیرفته شده بود.
کوین اشمیت، توسعهدهنده سابق Halo در توییتر (پلتفرم اجتماعی X) به این موضوع اشاره کرد. اشمیت می گوید 20 تا 30 ایده بازی در طول 12 سال مطرح شد. از جمله تجربیات با موضوع ODST. در زیر پیام کامل توسعه دهنده در این مورد آمده است:
ما در طول 12 سالی که من در آنجا بودم، 20 تا 30 ایده بازی ارائه کرده بودیم و آنها کاملاً در دنیای Halo بودند. آیتم های تک و چند نفره با موضوع ODST. برخی در کهکشان های دیگر بودند و یکی از آن عناوین بسیار تاریک بود.
کوین اشمیت از سال 2011 تا 2023 روی Halo کار کرد. این زمانی بود که 343 Industries مهر خود را بر فرانچایز محبوب Xbox گذاشت. به جرات می توان گفت که تیم در آن سال ها می توانست مسیر بسیار متفاوتی را طی کند. اما افسوس که تاکنون عمدتاً روی ورودی های اصلی تمرکز کرده اند. با این حال، اشمیت میگوید که مایکروسافت را به خاطر این اتفاقات سرزنش نمیکند.
جالب است که این بحث با توییتهایی در مورد Helldivers 2 و اینکه چگونه برخی از توسعهدهندگان سابق 343 Industries ظاهراً چیزی شبیه به این مفهوم را در نقطهای شروع کردند، البته در دنیای Halo، آغاز شد. ما صحت این ادعاها را نمی دانیم. اما با توجه به محبوبیت بسیار زیاد این شوتر در PS5 و PC، می توان گفت که مایکروسافت دوست دارد چنین چیزی را روی پلتفرم خود داشته باشد!
نظرت راجع به آن چیست؟ لطفا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید.
منبع: ایکس باکس خالص