بر اساس توضیحات رسمی ارائه شده توسط Bethesda، ایندیانا جونز و دایره بزرگ ترکیبی پویا از گیم پلی خطی و نقشه ها با مناطق باز در قالب روایی خواهند داشت.
تاکنون چیزهای زیادی در مورد ایندیانا جونز و دایره بزرگ توسط MachineGames فاش شده است. از مبارزات تن به تن و شلاق به طور کامل شبیه سازی شده، تا تاکید بر تنظیمات سینمایی و این واقعیت که این یک تجربه اول شخص است. با این حال، استودیوی توسعه هنوز به برخی از سوالات پاسخ نداده است. به عنوان مثال، ساختار بازی چگونه است؟ آیا این کار یک تجربه خطی خواهد بود یا جایی برای کاوش بی پایان باقی خواهد گذاشت؟
به نظر می رسد این بازی کمی از هر دو را ارائه می دهد. طبق پیش نمایشی از بازی در صفحه استیم، ایندیانا جونز و دایره بزرگ ترکیبی از گیم پلی خطی، سینمایی و نقشه های بزرگ و باز را برای بازیکنان ارائه خواهند کرد. علاوه بر این، وجود مارها در بازی تایید شده است.
توضیحات کلی به شرح زیر است:
وارد ترکیبی پویا از گیم پلی خطی، تجربه روایت و نقشه های جعبه شنی شوید. به کاوشگر درونی خود دل ببندید و دنیایی از اسرار جذاب، تله های مرگبار و معماهای شیطانی را کشف کنید، جایی که همه چیز به طور بالقوه می تواند اتاق اسرارآمیز بعدی و مارها را پنهان کند. دلیل وجود مارها چیست؟
در طول رویداد دیشب برنامه نویس Xbox، نگاهی اجمالی به ایندیانا جونز و دایره بزرگ داشتیم. مکان های بسیار زیادی که شخصیت اصلی داستان به عنوان یک باستان شناس در طول سفر خود از شهر واتیکان و قله های پوشیده از برف هیمالیا تا اهرام مصر و معابد سوکوتای در تایلند از آنها دیدن خواهد کرد. بنابراین به وضوح محیط های مختلفی وجود دارد که بازیکنان قادر به کشف آنها خواهند بود. امیدواریم در ماه های آینده شاهد موارد بیشتری باشیم.
Indiana Jones and the Great Circle در پایان سال 2024 برای Xbox Series X/S و PC منتشر خواهد شد. Machine Games اعلام کرد که تروی بیکر در این بازی نقش ایندیانا جونز را بازی خواهد کرد.