ایرانسل از ابتدای راه اندازی شبکه خود به منظور به حداقل رساندن اختلال در تجربه مشترکین در صورت وقوع حوادثی مانند بلایای طبیعی، طرح پایداری شبکه در مواقع بحرانی را اجرا کرده است.
ایرانسل در صورت درخواست سایر اپراتورها از طریق رومینگ ملی آماده میزبانی مشترکین خود می باشد.
ایرانسل; اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با مانیتورینگ 100 درصدی شبکه در 24 ساعت شبانه روز همواره در آماده باش است تا کوچکترین اختلالی را رفع کرده و بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشترکین خود ارائه دهد.
امروز پنجشنبه 26 اسفند 1392 ساعت 2:45 بامداد زمین لرزه ای به بزرگی 6 ریشتر در عمق 10 کیلومتری زمین حوالی «کوخرد» در استان هرمزگان رخ داد.
*** محتوای این مقاله تبلیغاتی است و ICTNN مسئولیتی در قبال آن ندارد.
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
تحریریه ICTNN شبکه خبری