وی افزود: نسخه اولیه «طرح حمایت از مصرف کننده و خدمات اساسی» زمانی رسانه ای شد که مشکلات، کاستی ها و کاستی های فراوانی داشت و اذهان عموم، فعالان فضای مجازی و صاحبان مشاغل اینترنتی را درگیر کرده بود.
زارع پور تاکید کرد: وزارت ارتباطات در جلسات متعددی نظرات کارشناسی نمایندگان مشاغل، فعالان فضای مجازی و دستگاه های مرتبط در این زمینه را دریافت و جمع بندی کرد و با معرفی نماینده ای به کمیسیون ویژه بررسی این طرح در مجلس شورای اسلامی، تلاش کرد. برای رفع کاستی ها و کاستی های آن. طرح را حل کنید. این روند همچنان ادامه دارد و طرح هنوز نهایی نشده است.
وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: زمانی که طرحی در مرحله اولیه بررسی کارشناسی قرار دارد و تلاش همه جانبه ای برای ترمیم آن در حال انجام است، اطلاع رسانی زودهنگام و بعضاً ناقص یا متناقض در مورد مفاد آن موجب بی اعتمادی افکار عمومی می شود و بر روند اصلاحات تأثیر منفی می گذارد. .
وی افزود: قاعدتاً باید برای رفع کاستی ها و کاستی ها، اطلاع رسانی به بحث کارشناسی و نخبگان متمرکز شود تا فضای اصلاحی با دقت، آرامش و اهتمام پیش برود و در غیر این صورت انتشار نسخه نهایی هر طرحی از وظایف رسانه هاست. حتی قبل از تایید.”
زارع پور افزود: معتقدم رسانه ها نماینده افکار عمومی هستند و تلاش آنها برای اطلاع از جزئیات همه اتفاقات کشور و نقد منصفانه جزو رسالت آنها و عامل رشد و توسعه جامعه است.
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
به گزارش روز پنجشنبه ICTNN، «عیسی زارع پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پست اینستاگرامی خود نوشت: آنچه گفتم نادرست است.
تحریریه ICTNN شبکه خبری