به گزارش روابط عمومی ایرانسل، هفدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و اختتامیه هجدهمین جشنواره تعالی روابط عمومی ایران با پیام تصویری سرکار خانم تسوکو سوقی هارا، رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA)، وزارت امور خارجه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان سخنران پایانی با شعار «روابط عمومی پس از تاج و تخت؛ تغییرات، الزامات و پیامدها » صبح و عصر امروز یکشنبه 26 آذر 1400 با حضور فعالان روابط عمومی ایران و بین المللی برگزار شد. در سالن اصلی مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
رئیس انجمن بینالمللی روابط عمومی (IPRA) در پیامی تصویری به این مراسم، مهمترین وظیفه روابط عمومیها در دوران پس از سلطنت را تقویت ارتباط بین افکار عمومی و سازمانها برای ایجاد روندهای ارتباطی در این دوره. وی بر وجود عوارض کرونا تاکید کرد.
معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور همچنین با اشاره به پیش بینی تحولی چشمگیر در صنعت گردشگری و رشد شدید تقاضا در صنعت گردشگری، به نقش روابط عمومی در برقراری ارتباطات لازم و معرفی ظرفیت های گردشگری در این زمینه اشاره کرد. دوران پس از تاج ، پل ارتباطی بین مردم و نهادها هستند و همچنین می توانند انسجام درونی سازمان ها را افزایش دهند.
در این سمپوزیوم که با حمایت انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) و با حضور پروفسور باقر ساروخانی، پدر جامعه شناسی ارتباطات ایران به عنوان دبیر علمی برگزار شد، متخصصان روابط عمومی آخرین دستاوردهای خود را ارائه کردند. یافته ها و دیدگاه ها در طول سخنرانی ها و کارگاه ها. آنها شرایط روابط عمومی در دوران پس از تاج را برای حاضران در مراسم تشریح کردند.
هفدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در شرایطی که جهان هنوز درگیر بیماری کووید-19 است و تجربیات تاریخی را پشت سر می گذارد، سعی شد با استفاده از روش علمی-پژوهشی و مشارکت اساتید ایرانی و خارجی به بیان و جمع بندی بپردازد. تغییرات و اثرات در نتیجه در دوران پسا کرونا به روابط عمومی دست یابید و دریابید که تأثیرات و تغییرات آینده روابط عمومی مبتنی بر کرونا چه خواهد بود و چه تأثیراتی بر حرفه روابط عمومی خواهد داشت.
در این مراسم به گفته هیئت داوران، روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با توجه به استانداردهای برتر در حوزه دیجیتال و اهتمام در اجرا و اجرای آنها، شایسته دریافت لوح «نشان ویژه روابط عمومی دیجیتال برجسته» این کشور مورد شناسایی و قدردانی قرار گرفت.
ایرانسل همچنین تندیس «جایزه ملی بهترین روابط عمومی در ارتباطات الکترونیکی و مجازی» را از «هجدهمین جشنواره تعالی روابط عمومی ایران» دریافت کرد.
تحریریه ICTNN شبکه خبری