بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط یکی از کاربران 4chan، بازی بزرگ بعدی استودیو From Software Spellbound (احتمالا رمز پروژه) نام خواهد داشت و برخلاف آثار قبلی این استودیو، بر رویکرد جادویی و فیزیکی تاکید دارد. سلاح ها به صورت جانبی در نظر گرفته می شوند.
جزئیات منتشر شده از این بازی را در ادامه می خوانید:
- این بازی از اواسط سال 2021 در دست ساخت بوده است
- راه اندازی آن در حال حاضر برای سه ماهه اول سال 2025 (فوریه تا مارس) برنامه ریزی شده است.
- اولین لحظه برای رونمایی می تواند تیزر چند ثانیه ای در The Game Awards 2023 باشد
- اولین باری که گیم پلی بازی رونمایی شد، تابستان 2024 (ژوئن) است.
- هیدتاکا میازاکی کارگردان این اثر است
- Fram Software خود ناشر این عنوان خواهد بود و خبری از ناشران ثالث نیست
- این بازی فقط برای پلتفرم های نسل بعدی (PS5، XSX/S و PC) منتشر شد.
- این عنوان بر خلاف کارهای قبلی Fram Software، بیشتر بر روی جادوها تمرکز دارد تا سلاح های فیزیکی و یک اسپین آف به سبک Souls خواهد بود.
- این بازی در پایان قرن هجدهم (1780/1790) در دنیایی خیالی با فضای اروپایی روایت می شود.
- این بازی دنباله معنوی Bloodborne نخواهد بود و ربطی به آن ندارد
- بازی فقط شامل یک سیاه چال میراثی بسیار بزرگ است که در واقع یک شهر بزرگ است و دنیای باز بیرون از آن وجود دارد.
- این شهر (همان سیاهچال قدیمی) 2-3 برابر بزرگتر از مجموع سیاهچال های Elden Ring خواهد بود و احتمالاً تبدیل به بزرگترین جهان به هم پیوسته در تاریخ Fram Software خواهد شد.
- دنیای باز بازی به اندازه دو تا سه ناحیه در دنیای باز Elden Ring خواهد بود
- بخش جهان باز بازی شامل جنگل ها، مراتع، کوه ها، دهکده ها، غارها و سیاه چال های کوچک است.
- اندازه تقریبی بازی کمی کوچکتر از Elden Ring خواهد بود
- در این عنوان تمرکز بر جادوها و جادو خواهد بود و در این مرحله از دیگر آثار Fram Software که در آن جادو به عنوان یک رویکرد ثانویه در نظر گرفته می شد، جدا شده است. البته، شما سلاح هایی در دست خواهید داشت که مانند شمشیر یا هر سلاح غوغایی دیگری عمل می کنند، اما آنها جادو خواهند بود.
- هیچ خط مانا یا جادویی وجود نخواهد داشت و می توان از جادو بی نهایت استفاده کرد. استفاده از جادو در این عنوان باعث کاهش استقامت می شود
- سلاح های غوغایی فیزیکی نیز در بازی حضور خواهند داشت، اما تمرکز اصلی آنها نیستند
- سیستمی مشابه Ashes of War در Elden Ring معرفی خواهد شد
- بازی هیچ قهرمان ثابتی ندارد و شما باید شخصیت اصلی را بسازید و شخصی سازی کنید
- بازی شامل چند نفره خواهد بود
- هیچ سیستم دیگری مانند Chalice Dungeon وجود نخواهد داشت
- این بازی تاکید زیادی بر روی لباس و لباس خواهد داشت، بازیکن میتواند لباسهای خود را بهطور کامل شخصیسازی کند و هم از نظر گیمپلی و هم از نظر ظاهری یک تغییر دهنده بازی خواهد بود.
- سیستمی شبیه به سلاح ترفند Bloodborne باز خواهد گشت، اما تغییر شکل سلاح در قالبی جادویی انجام خواهد شد.
- بازی تا حدی بر عمل تاکید دارد و کمتر به سمت نقش آفرینی گرایش دارد. برای توضیح این موضوع، منبع این اطلاعات می گوید که بازی بیشتر از Sekiro RPG است، اما عناصر RPG کمی کمتر از Bloodborne هستند.
- بازی همچنین شامل بخش های زیر آب است و شخصیت اصلی توانایی شنا را خواهد داشت
- شخصیت اصلی می تواند خم شود، بپرد، به کنار دیوار حرکت کند، اما توانایی بالا رفتن از ساختمان ها وجود ندارد.
- بازی شامل چرخه روز و شب خواهد بود، اما این بیشتر برای ظاهر است و به جز چند بخش محدود و برخی دشمنان، تأثیری در گیم پلی بازی ندارد.
لطفا توجه داشته باشید که تمام اطلاعات بالا فقط یک شایعه است.
میازاکی مدتی پیش در مصاحبه با 4A Gamers اشاره کرد که ایده ها و طرح های زیادی در رابطه با حلقه الدن وجود دارد، طرح ها و ایده هایی که مناسب این کار نیست و باید برای این ایده ها کار جدیدی ارائه شود. او برای توصیف این اثر از دو کلمه Abstract Fantasy استفاده کرد.
به احتمال زیاد این پروژه به سمت مفاهیم کلی و انتزاعی فراتر خواهد رفت و شامل روایتی پر از پیچیدگی و ابهام و داستان های نانوشته خواهد شد. تا به امروز، استودیو FromSoftware در ساخت بازی هایی که دارای داستان سرایی محیطی هستند، پیشگام بوده است و به نظر می رسد پروژه بزرگ بعدی میازاکی از داستان سرایی مستقیم بیشتر فاصله خواهد گرفت و به سمت تعریف مفاهیم می رود و آنها را به تخیل بازیکن می سپارد. با این حال، دقیقاً مشخص نیست که انتزاعی به چه معناست، همچنین ممکن است میازاکی بخواهد از پروژه های قدیمی فاصله بگیرد و موضوع و زمینه جدیدی را وارد کند.
نظرت راجع به آن چیست؟