ویدیوی جدیدی از Resident Evil 4 Remake منتشر شده است که نشان میدهد با یک دوربین ثابت و کلاسیک ترسناکتر از همیشه به نظر میرسد.
Resident Evil 4 Remake شبیه نسخه اصلی سال 2005 است، اما مانند بسیاری از طرفداران قدیمی، احتمالاً فکر کرده اید که اگر بتوانید آن را با زاویه دوربین سه گانه کلاسیک سری تجربه کنید، چه شکلی به نظر می رسد. طبق اتفاقی که تقریباً برای هر بازی جدید فرنچایز می افتد، یکی از سازندگان مود به تازگی شروع به کار کرده و چشم انداز چنین تجربه ای را به تصویر کشیده است.
هنگامی که شینجی میکامی و تیم سختکوشش پس از چندین بار لغو، زاویه دوربین Resident Evil 4 را تغییر دادند و دنیای بازیهای ویدیویی را متحول کردند، بسیاری از طرفداران سرسخت این مجموعه ناراحت و ناراحت شدند زیرا فکر میکردند تلفن ثابت دوربین کلاسیک آنها بخشی از این فرنچایز است. . هویت و حتی خارج از آن، به کارگردان این امکان را می داد که یک فضای سینمایی تعریف کند و داستان هر محیط را از زاویه ای خلاقانه و منحصر به فرد روایت کند. اگرچه همه این عناصر توسط دوربین دستی لئون اسکات کندی از بین رفتند، اما در طول سالها همیشه مدرسانی وجود داشتهاند که دوربین کلاسیک را به نسخههای مدرن آوردهاند.
اخیرا شخصی به نام Cycu1 ویدیویی از Resident Evil 4 Remake را در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است که گیم پلی بازی را با دوربین ثابت نشان می دهد. البته مطالب مربوط به این ویدیو ساخته نشده و فقط در حد ایده مفهومی است اما تماشای آن به خصوص به طرفداران قدیمی سریال توصیه می شود.
در ادامه می توانید ویدیوی مفهومی منتشر شده از Resident Evil 4 Remake با دوربین ثابت و کلاسیک را مشاهده و دریافت کنید:
اگرچه ویدیوی بالا در نوع خود جذاب به نظر می رسد و احساس می کند که فضای بازی نسبت به حالت پیش فرض سنگین تر و ترسناک تر شده است، اما مشکل بزرگ اینجاست که شوتر بازی عملاً از کار می ایستد و در نتیجه، قلب گیم پلی به طور کامل فرو می ریزد. دقیقا به همین دلیل، ممکن است هرگز شاهد ایجاد چنین سخت افزاری برای بازی نباشیم.
Resident Evil 4 Remake هماکنون برای پلیاستیشن ۴، پلیاستیشن ۵، ایکسباکس سری X/S و رایانههای شخصی در دسترس است. لازم به ذکر است که این عنوان توانسته پرفروش ترین بازی ویدئویی در ماه مارس در بازار آمریکا باشد.