به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، میزان رضایت کاربران در ایام نوروز از کیفیت خدمات تماس صوتی و تصویری در بستر چهار پیام رسان داخلی به طور میانگین ۷۵ درصد بوده است.
به گزارش ICTNN، عیسی زارع پور – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات – با انتشار پیامی در یک پیام رسان داخلی گفت: طبق آمار دریافتی از مدیریت، امسال در ایام نوروز شاهد افزایش استفاده هموطنان از پیام رسان های داخلی بوده ایم. داشبوردها، در این ایام به طور میانگین روزانه حدود 4.8 میلیون تماس صوتی و تصویری در پیام رسان داخلی روبیکا، بله، ایگاپ و سروش پلاس انجام می شود.
بر اساس بازخوردهای دریافتی از کاربران، میزان رضایت آنها از کیفیت خدمات تماس صوتی و تصویری در بستر چهار پیام رسان داخلی بله، سروش پلاس، IGAP و روبیکا به طور میانگین ۷۵ درصد بوده است.
همچنین در روزهای پایانی اسفند ماه از تردد رایگان چهار پیام رسان داخلی و دو نرم افزار ارتباط تصویری از اول تا پایان فروردین ماه به منظور تسهیل در ارتباط مردم در این ایام خبر داد.
ICTNN
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات