توماس مالر، رئیس استودیو مون، در توییت جدید خود اعلام کرد که تیمش برای سومین بازی خود رویکرد محتاطانه ای را در پیش نخواهد گرفت:
مالر همچنین تایید کرد که این بازی دارای زاویه دوربین از بالا به پایین خواهد بود.
توسعه سری Ori در دهه گذشته یک تجربه باورنکردنی برای تیم ما بوده است و ما هیجان زده هستیم که با یک بازی نقش آفرینی اکشن جدید اهداف کمی بزرگتر تعیین کنیم.
مدیر استودیو مون، خالق سری Ori، در مصاحبه جدید خود اشاره کرد که هدف بازی بعدی آنها انقلابی در سبک اکشن خواهد بود.
پروژه بعدی ما در موقعیتی خواهد بود که یا ما را نابود می کند یا موفقیت غیرقابل تصوری را به ارمغان می آورد. یا ژانر ARPG را متحول خواهیم کرد یا از صحنه بازی محو می شویم. با اینکه خیلی ترسناکه، من عاشق چالشم! Diablo، Path of Exile و… آماده شوید، بهترین بازی برنده خواهد شد.
نظرت راجع به آن چیست؟
مون استودیو در سال 2010 توسط مالر، هنرمند سابق سینما در بلیزارد، و گنادی کورول، مهندس ارشد سابق گرافیک در آزمایشگاه انیمیشن تاسیس شد. در سال 2020، هنگام اعلام همکاری خود با بخش خصوصی، این دو ذهن خلاق این را در مورد پروژه آینده داشتند:
پس از انتشار Ori and the Blind Forest در سال 2015 و Ori and the Will of the Wisps در سال 2020، سومین بازی استودیو مون که توسط Private Division منتشر خواهد شد، یک بازی RPG اکشن خواهد بود.
تحریریه ICTNN شبکه خبری