مدیر خلاق Redfall، Ricardo Bare، گفت که گیم پلی تیراندازی Arkane به توسعه دهندگان DOOM از چندین جهت کمک کرده است.
در یک شوتر، شما باید مجموعه ای از کارها را انجام دهید تا بازی شما حداقل ها را داشته باشد. در این صورت، اگر شلیک اسلحههای شما درست نباشد، دائماً با سایر تیراندازان مقایسه میشوید. ما از استودیوهای خواهرمان کمک گرفتیم. افرادی که روی DOOM کار می کردند به کمک ما آمدند و به ما بازخورد دادند. ما نیز از نتایج بسیار راضی هستیم.
Redfall در حال حاضر برای پلتفرم های Xbox Series X/S و PC در حال توسعه است و در نیمه اول سال 2023 منتشر خواهد شد. این بازی از روز اول بر روی Game Pass در دسترس خواهد بود.
استودیوی Arkane توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین استودیوها در ساخت بازی های Immersive Sim با عناوینی مانند Dishonored و Prey ثابت کند. با این حال، بازی بعدی این استودیو یعنی Redfall، قرار است منطقه جدیدی برای این استودیو باشد. البته ظاهراً این بازی همچنان جنبههای آشنای زیادی از بازیهای Arkane خواهد داشت، اما برای اولین بار، گیمپلی همکاری و ساختار جهانی را مرور خواهیم کرد.
از آنجایی که این بازی بیشتر از هر بازی قبلی ما یک تیراندازی اول شخص است، بسیاری از سرگرمی های مبارزه از قدرت های منحصر به فرد قهرمانان ناشی می شود. این قدرت ها برای استفاده، ترکیب و ارتقا بسیار سرگرم کننده هستند.
این بدان معناست که ما شاهد تغییرات بیشتری در گیم پلی خواهیم بود. برای مثال، Redfall بیشتر از بازیهای قبلی Arkane، یک تیرانداز اول شخص است. این را ریکاردو بر، مدیر خلاق بازی در مصاحبه ای جدید با GamesRadar می گوید. به گفته وی، به لطف گیم پلی شوتر این بازی، بسیاری از لذت مبارزات به قدرت های مختلف قهرمانان و استفاده هماهنگ از آنها بستگی دارد:
جالب است بدانید که وقتی صحبت از گیم پلی بازی شوتر Redfall به میان می آید، استودیوی Arkane از دیگر استودیوهای انحصاری ایکس باکس که در این زمینه تبحر دارند در طول مراحل ساخت بازی کمک گرفته است:
تحریریه ICTNN شبکه خبری