به گزارش ICTNN، ارزش سهام اسنپ 22 درصد کاهش یافت و حدود 25 میلیارد دلار از ارزش بازار این شرکت را جبران کرد که اکنون به حدود 95 میلیارد دلار رسیده است. چشم انداز محتاطانه اسنپ چت سایر همتایان درآمد تبلیغاتی این شرکت مانند آلفابت، فیس بوک، توییتر و پینترست را تحت الشعاع قرار داده است و ارزش هر یک از این شرکت ها بین دو تا چهار درصد کاهش یافته است.
در مجموع، هشدار اسنپ باعث کاهش 94 میلیارد دلاری ارزش بازار این شرکت و همتایان آن در روز جمعه شد.
ICTNN/
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
ایوان اشپیگل ، مدیرعامل Svanp در جلسه پس از درآمد به تحلیلگران گفت: “قوانین جمع آوری داده ها توسط اپل اندازه گیری و مدیریت کمپین های تبلیغاتی را برای تبلیغ کنندگان دشوار کرده است.” اسنپ درآمد خالص 135 تا 175 میلیون دلاری را برای سه ماهه پایانی سال 2021 پیش بینی کرده است که بسیار کمتر از پیش بینی 299.3 میلیون دلاری وال استریت است.
پس از هشدار مدیرعامل شرکت به شرکت در مورد تاثیر منفی مقررات اپل در جمع آوری داده ها و محدودیت های جهانی زنجیره تامین در هزینه های تبلیغات ، ارزش سهام SNAP بیشترین افت را از ماه مه 2018 داشت.
طبق گزارش بلومبرگ، اپل در اوایل سال جاری خواستار آن شد که به همه برنامههای پلتفرم iOS 15 مجوز ردیابی کاربران برای اهداف تبلیغاتی داده شود. تحلیلگران هشدار می دهند که تأثیر قوانین ممکن است ادامه یابد ، در حالی که محدودیت های زنجیره تامین برای شرکای تبلیغاتی SNAP احتمالاً موقتی خواهد بود.
تحریریه ICTNN شبکه خبری