سایر تغییرات مربوط به کاتر پلاسما مربوط به سیستم تراز آن است. هر یک از سلاحهای Dead Space Remake شامل یک ارتقاء است که به عنوان یک بخش فیزیکی به سلاح متصل میشود. در واقع در این سلاح شاهد استفاده از سیستم Dead Space 2 برای بازی اصلی هستیم:
یکی از چیزهایی که ما از Dead Space 2 قرض گرفتیم و توسعه دادیم، سیستم تراز آن است. ارتقاء های ویژه تأثیر بسیار محسوس تری روی سلاح ها دارند. یکی از این ارتقاها مستقیماً از Dead Space 2 می آید. منظورم ارتقایی است که در آن هنگام شلیک Plasma Cutter هر قسمت از بدن دشمن آتش می گیرد. بنابراین، به طور کلی، ما چنین تغییراتی را در مورد سلاح ها اعمال کردیم.
استودیوی EA Motive، خالق بازسازی بازی اصلی Dead Space، جزئیات تغییرات سلاح معروف Plasma Cutter بازی اصلی را فاش کرده است. در مصاحبه ای با IGN، این استودیو گفت که سلاح Plasma Cutter در بازی اصلی عالی بود. رومن کامپوس اوریولا، مدیر خلاق Dead Space Remake گفت:
بدون شک یکی از بزرگترین تغییرات در Force Gun اعمال شده است. این سلاح در ابتدا فقط نیرویی تولید می کرد که دشمنان را به عقب می کوبید، اما اکنون می توانید از آن برای کشیدن دشمنان به سمت مرکز ثقل خود استفاده کنید. همچنین می توانید با این ویژگی چندین دشمن را جمع آوری کنید و از سلاح دیگری برای کشتن آنها استفاده کنید.
ما الگوی اصلی شلیک اکثر سلاحها را حفظ کردهایم، زیرا این سلاحها نمادین هستند و تأثیر قابلتوجهی بر استراتژی جنگی شما دارند. اما متوجه شدیم که میتوانیم برخی از جنبههای این سلاحها را تغییر دهیم تا به بازیکنان ابزار بیشتری بدهیم.
کارگردان و کارگردان خلاق بازی مورد انتظار Dead Space Remake در مورد تغییرات مختلفی که در سلاح های بازی اصلی از جمله Plasma Cutter و Pulse Rifle ایجاد کرده اند صحبت می کنند.
این تغییرات در سیستم پوست جدید Dead Space نیز اعمال می شود. در واقع، در Dead Space Remake، پوست برخی از دشمنان در پاسخ به حملات شما کنده می شود و تنها اسکلت هایی باقی می ماند. همچنین برای شما نشانه خوبی است که دشمن در شرف مرگ است.
چه کسی می خواهد کاتر پلاسما را عوض کند؟ این سلاح در بازی اصلی عالی بود. شوخی است، اما ما سلاح ها را در بازی اصلی اینگونه تصور می کردیم.
تحریریه ICTNN شبکه خبری