به گزارش ICTNN، آزاد حکمت روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر چند هزینه های نگهداری شبکه های تلفن همراه بیشتر از خدمات قابل ارائه است و منسجم نیست، اما این مجموعه بر اساس اصل مشتری مداری به منظور ارائه خدمات است. ارائه خدمات با کمترین هزینه به مشتریان، فرصت های ویژه ای را فراهم کرده است
وی گفت: بخشی از تماس های مشتریان تلفن ثابت به صورت رایگان بر اساس حق اشتراک، حداقل کارکرد و 9 درصد عوارض و مالیات محاسبه می شود که این امر در راستای تکریم مشتریان تلفن ثابت و ارائه خدمات بیشتر به آنها است.
مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: بر این اساس 3 هزار و 333 دقیقه برای مشتریان مرکز استان و 2 هزار و 600 دقیقه مکالمه رایگان در ماه برای مشتریان ساکن شهرستان های تابعه در نظر گرفته شده است.
حکمت یادآور شد: همچنین مشتریان ساکن در شهرهای تابعه می توانند 37 ساعت مکالمه بین شهری با نرخ 45 ریال، پنج ساعت مکالمه بین استانی با نرخ 330 ریال و 2600 دقیقه مکالمه از تلفن ثابت با تلفن همراه با نرخ 620 ریال.
وی تعداد مشتریان تلفن ثابت در مرکز استان را 194 هزار و 217 و سایر شهرستان های تابعه را 330 هزار و 199 نفر اعلام کرد.
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
وی افزود: بر این اساس مشتریان مرکز استان می توانند 56 ساعت مکالمه بین شهری با نرخ 45 ریال، هشت ساعت مکالمه بین استانی با نرخ 330 ریال و چهار ساعت مکالمه از تلفن ثابت با تلفن همراه به نشانی نرخ 620 ریال.
تحریریه ICTNN شبکه خبری