وی بیان کرد: با توجه به گسترشی که این اپلیکیشن ها در سال های اخیر داشته اند، اکنون می توان تا حد زیادی روی کارایی آنها حساب کرد و با توجه به بسته حمایتی دولت، بسیاری از صاحبان این گونه مشاغل به سمت نرم افزارهای داخلی گرایش پیدا خواهند کرد.
خدیجه امامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ICTNN اظهار کرد: علاوه بر اینستاگرام در اپلیکیشن های داخلی از جمله روبیکا نیز فعال هستم و توانسته ام تبلیغات خوبی برای محصولاتم داشته باشم اما اینکه این نرم افزارها چقدر می توانند موثر باشند نیازمند توسعه خدمات .
وی افزود: نرم افزارهایی مانند روبیکا اگرچه نتوانسته اند خدمات گسترده ای در زمینه تبلیغات به کاربرانی مانند اینستاگرام ارائه دهند. اما در آینده ای بسیار نزدیک این امکان میسر خواهد شد و کاربران می توانند از این فضا برای کسب و کار خود بهره مند شوند.
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
این فعال کسب و کار اینترنتی ادامه داد: من قبلاً عمدتاً در قالب شبکه فعالیت می کردم، اما مستقل شدم و محصولاتی را ارائه می دهم که برای موفقیت در کارم نیاز به بستر مناسب برای این امر دارم.
تحریریه ICTNN شبکه خبری