Halo Infinite به موفقیتی که سریال لایق آن بود، دست پیدا نکرد. در حالی که بازی شروع خوبی داشت، مایکروسافت و 343i نتوانستند محتوای رضایت بخشی پس از عرضه تولید کنند.
با توجه به موارد فوق، این شرکت چه اشتباهی انجام داده است؟ همه گیری کرونا مقصر بود یا چیز دیگری؟ در مصاحبه جدیدی با پادکست Skill Up’s Friends Per Second، مت بوتی، رئیس استودیوی بازیسازی Xbox اذعان کرد که 343i نرمافزار کافی برای پشتیبانی از Halo Infinite ندارد، اما اکنون آنها روی نرمافزار هدف تمرکز کردهاند. او گفت:
این روزها، با بازی هایی مانند Halo Infinite، فروش تنها یک موفقیت موقتی است. باید برنامه ای برای حفظ محتوا وجود داشته باشد، باید برنامه ای برای ادامه تعامل با مخاطبان وجود داشته باشد و ما موفق به انجام آن نشده ایم. اکنون ما واقعاً تغییراتی ایجاد کردهایم، تغییرات تیمی ایجاد کردهایم، تغییرات مدیریتی ایجاد کردهایم و باید دوباره روی برنامه پایداری تمرکز کنیم.
او ادامه داد:
و ما فقط می خواهیم از بازیکنان تشکر کنیم که در کنار ما هستند. ما می دانیم که تقاضای بیشتری وجود دارد و می توانیم بیشتر ارائه دهیم. ما از بازیکنانی که در کنار ما ماندند قدردانی می کنیم و در حال حاضر تمرکز ما بر این است. ما سخت کار می کنیم تا کیفیت را افزایش دهیم و محتوای منظم را منتشر کنیم. ما باید پیشرفت کنیم؛ بنابراین بار بزرگی بر دوش ماست. فروش و تعداد بازیکنان عناوین چند نفره دیگر معنای گذشته را ندارد.
همانطور که بوتی اشاره کرد، 343i در حال تغییر ساختاری است. این شرکت با تعدادی از نامهای بزرگ، از جمله بانی راس، رئیس استودیو قدیمی خداحافظی کرد. در همین حال، آپدیت بزرگ بعدی Halo Infinite بالاخره ویژگی هایی مانند کمپین co-op و Forge را به ارمغان می آورد، بنابراین امیدواریم که بازی بتواند دوباره روی پای خود بازگردد. بازی Halo Infinite بر روی رایانه های شخصی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و اس قابل بازی است. آپدیت زمستانی بازی در تاریخ 8 نوامبر منتشر خواهد شد.