به گزارش ICTNN از دبیرخانه دائمی همایش روابط عمومی، محمد سلطانی فر وی با بیان اینکه پانزدهمین دوره این همایش در بهمن ماه 1401 برگزار می شود، گفت: کسب و کارهای روابط عمومی مبتنی بر هوش مصنوعی منجر به عرصه جدیدی از ثروت آفرینی و افزایش ارزش سرمایه شرکت ها می شود و در این راستا کلیدی وجود دارد. مسائلی که در چاپ پانزدهم مورد بحث قرار خواهد گرفت. کنفرانس روابط عمومی الکترونیکی به آنها توجه خواهد کرد.
رئیس کمیته علمی همایش روابط عمومی الکترونیک محورهای اصلی این همایش را به شرح زیر اعلام کرد: هوش مصنوعی و روابط عمومی، از اپراتور تا مغز متفکر/ هوش مصنوعی و آخرین دستاوردهای آن در عرصه علمی و فناوری/ ابعاد انسانی و اخلاقی روابط عمومی هوشمند/ روابط عمومی هوشمند و احترام به طبیعت و محیط زیست/ کسب و کارهای روابط عمومی هوشمند/ هوش مصنوعی و لزوم حفظ امنیت و حفاظت از داده ها / هوش مصنوعی، مدل ها و ظرفیت های جدید روابط عمومی هوشمند / بازنگری در سازوکارهای روابط مبتنی بر هوش مصنوعی / روابط عمومی منطقه ای و جهانی با تکیه بر هوش مصنوعی / پایش محتوا در روابط عمومی هوشمند / شتاب دهنده ها و نرم افزارهای توسعه دهنده هوش مصنوعی در روابط عمومی هوشمند / روابط عمومی، رسانه های اجتماعی و عملکردهای هوش مصنوعی / روندهای آینده روابط عمومی هوشمند.
رئیس کمیته علمی همایش روابط عمومی الکترونیک در ادامه توضیح داد: هوش مصنوعی تداوم ظرفیت های جامع انسانی است که سعی می کند به توانمندی های فکری و منطقی انسان نزدیک شود و علاوه بر توانایی بالقوه انسان با بهره هوشی برتر، امکان تراکم دانش، ارائه داده ها و عملیات هوشمند، خودکار و الگوریتمی.
سید غلامرضا کاظم الدینان رئیس شورای سیاستگذاری محمد سلطانی فر رئیس کمیته علمی سید سعیدرضا عاملی، یونس شکرخواه، داوود زارعیان، حسن بشیر، شهیندخت خوارزمی. و حمید ضیایی پرور اعضای کمیته علمی این کنفرانس تشکیل و بهروز تقی پور وی دبیر پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک خواهد بود.
اساتید، دانشجویان و فعالان حوزه های ارتباطات، روابط عمومی، جامعه اطلاعاتی و هوش مصنوعی می توانند اصل مقاله خود را تا پایان آذرماه 1401 به آدرس ایمیل [email protected] ارسال کنند و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایند. 02188356732.