مطمئناً کنسول سری S وجود دارد و مایکروسافت به ما اجازه نمی دهد که بازی را تنها بر روی یکی از کنسول های نسل بعدی خود توسعه دهیم. این سیب زمینی یک نسل کامل از بازی های ویدیویی را محدود کرد.
با این حال، این موضوع باعث ناامیدی و عصبانیت بسیاری از طرفداران شد زیرا Gotham Knights در ابتدا برای کنسول های نسل هشتم نیز برنامه ریزی شده بود. اما چندی پیش اعلام شد که این بازی انحصاری نسل بعدی خواهد بود، اما ظاهرا حتی با این رویکرد، Gotham Knights نمیتوانست حالت Performance را برای کنسولهای Xbox Series X/S و playstation5 قرار دهد.
من می دانم که بسیاری از شما تعجب می کنید که آیا یک حالت عملکرد برای نسخه کنسول Gotham Knights وجود دارد یا خیر. با ویژگیهایی مانند تجربه همکاری جهانی غنی از جزئیات، افزایش نرخ فریم تنها تغییر در وضوح تصویر نخواهد بود. به همین دلیل بازی ما حالت Performance و Quality ندارد و فقط در حالت 30fps روی کنسول ها اجرا می شود.
چند روز پیش فاش شد که Gotham Knights تنها با نرخ فریم 30 روی کنسول های نسل بعدی اجرا می شود که واکنش های زیادی را به همراه داشت.
این مخفف GPU سری S است. بازی های کراس پلتفرم همیشه باید برای ضعیف ترین پلتفرم بهینه شوند.
خانم فلور مارتی، تهیه کننده Gotham Knights در صفحه رسمی Discord آن بازی، در پاسخ به سوالات طرفداران در مورد وجود حالت Performance Mode گفت:
استودیو برادران وارنر مونترال (WB Games Montreal) با اعلام اینکه بازی Gotham Knights روی کنسول های نسل بعدی تنها از حالت 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند، جنجال زیادی در بین گیمرها ایجاد کرد.
لی دوونالد، طراح شخصیت اصلی Rocksteady، در تبادل پاسخ در توییتر سعی کرد از شوالیه های گاتهام دفاع کند، که در نهایت باعث افزایش حاشیه شد. او اشاره کرد که Xbox Series S خیلی بهتر از Xbox One نیست و خود کنسول می تواند منشا این مشکلات باشد.
کاش می دانستند چه چیزی را از دست بدهند تا تا 60 فریم در ثانیه بروند. به خصوص که با یک کنسول نسل جدید روبرو هستیم که کارایی چندانی نسبت به کنسول نسل قبل ندارد.