تیم سازنده بازی در ابتدا با این تغییر موافق نبود، اما Chmielarz بر آن اصرار داشت و معتقد بود اجرای آن نسبتا ساده و سریع خواهد بود. این سازه نیمه باز جهان اکنون 95 درصد کامل شده است و به گفته Chmielarz بازی را بهبود بخشیده است.بازنگری ساختار دنیای بازی چندین ماه از توسعه آن را گرفت. با این حال، توسعه Witchfire دوباره طبق برنامه است.
به نظر می رسد که طرفداران برای تجربه Witchfire باید کمی بیشتر صبر کنند. این بازی در ابتدا قرار بود در سه ماهه آخر سال 2022 با دسترسی زودهنگام عرضه شود، اما اکنون بازی تا اوایل سال 2023 به تعویق افتاده است. یکی از بنیانگذاران استودیوی The Astronauts، آدریان چمیلارز، در پست جدیدی اعلام کرد که بازی تغییر کرده است. یک تیرانداز میدانی به یک بازی نیمه باز جهان:
ما محیط های زیبایی داشتیم اما در طول مبارزات این محیط ها فقط تزئین بود. مصنوعی بودند. به دلیل این موانع نتوانستیم از محیط ها به طور کامل استفاده کنیم. من پیشنهاد کردم که این موانع را برداریم و بازی را در یک دنیای نیمه باز اجرا کنیم.
بگذارید فقط بگویم که Witchfire هنوز هم یک تیرانداز اول شخص سرکش است. این تغییر نکرده است. با این حال، نحوه تعامل بازیکن با دنیای بازی کاملاً تغییر کرده است. ما سیستم مبارزه و ناوبری بازی را از محیط های بسته به دنیای نیمه باز تغییر دادیم. این تغییر زمان برد.
صادقانه بگویم، همیشه فکر می کردم که اگر بازی را بعدا منتشر کنیم، به این دلیل است که برای تیم کوچک ما خیلی بزرگ است. اگرچه این هنوز تا حدودی درست است، اما من فکر می کنم که بدون این طراحی جدید، می توانستیم بازی را در عرض یکی دو ماه منتشر کنیم.
در بالای خروجی های این محیط موانعی تعبیه شده است تا تا زمانی که تمامی دشمنان را نکشید محیط را ترک نکنید. پس از آن محیط های تمیز شده و محیط های جدید به هم متصل شدند. با این حال، در طول توسعه، Chmielarz متوجه شد که از این موانع متنفر است، زیرا آنها مانع از رسیدن بازی به پتانسیل کامل خود شده و آن را منسوخ کردند:
Witchfire، تیرانداز فضانورد فانتزی سرکش، دوباره به تعویق افتاد. به نظر می رسد طراحی های جدید روند توسعه این بازی را چندین ماه به تعویق انداخته است.
ایده اصلی این بود که مناطق بزرگی در بازی وجود داشته باشد که بازیکن مانند یک افکت Rogue-Lite آن را کشف کند. این بدان معناست که شما باید وارد یک محیط شوید، اوباش را بکشید، سپس به چپ یا راست حرکت کنید تا پاداش خود را دریافت کنید. بازی Hades نمونه خوبی از این نوع طراحی است.
تحریریه ICTNN شبکه خبری