تهران- ICTNN- مدیرکل نظارت بر حمایت از حقوق مصرف کنندگان اعلام کرد: 97 درصد از تماس های دریافتی با مرکز تماس سامانه ثبت، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات (195) در دو ماهه نخست امسال پاسخ داده شده است.
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
تهران- ICTNN- مدیرکل نظارت بر حمایت از حقوق مصرف کنندگان اعلام کرد: 97 درصد از تماس های دریافتی با مرکز تماس سامانه ثبت، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات (195) در دو ماهه نخست امسال پاسخ داده شده است.
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
ICTNN - شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات با هدف اطلاع رسانی جامع در حوزه اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات به شما خدمت رسانی می کند
© 2021 ICTNN - بهینه سازی و اجرا توسط محمدصادق مجدی.
© 2021 ICTNN - بهینه سازی و اجرا توسط محمدصادق مجدی.