شرکت آمریکایی اسنپ اعلام کرده است که سرویس اشتراک اسنپ چت پلاس که به منظور تنوع بخشی به فعالیت خود راه اندازی کرده است، اکنون سه میلیون مشترک دارد.
به گزارش ICTNN، اسنپ چت پلاس که سال گذشته با قیمت ماهانه 3 دلار و 99 سنت راه اندازی شد، بخش مهمی از تلاش های اسنپ برای تقویت درآمد خود فراتر از تبلیغات دیجیتال است که در بحبوحه کاهش بودجه بازاریابی توسط برخی از برندها است. در مورد وضعیت اقتصادی کاهش یافته است.
اسنپ این نقطه عطف را در کنفرانس شریک خود در روز چهارشنبه اعلام کرد. این یک رویداد سالانه است که در آن اسنپ ویژگیهای جدیدی را برای کاربران، سازندگان محتوا و تبلیغکنندگان در برنامه پیامرسانی ویدیویی به نمایش میگذارد.
تعداد مشترکین اسنپ چت پلاس نشان می دهد که این شرکت در زمانی که دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی به دنبال دریافت هزینه از کاربران برای ویژگی های خاص هستند، موفقیت هایی را تجربه کرده است.
توییتر که متعلق به ایلان ماسک است، محصول اشتراکی خود، توییتر آبی را در ماه دسامبر اصلاح کرد تا به کاربران اجازه دهد برای احراز هویت پروفایل خود پول پرداخت کنند.
به گفته تراویس براون، محقق مستقل، “تویتر بلو” تا یکشنبه این هفته حدود 539000 مشترک داشت. سرویس اشتراک اسنپ به کاربران امکان دسترسی سریعتر به ویژگی های جدید را می دهد. در ماه فوریه، اسنپ یک چت بات هوش مصنوعی مولد به نام هوش مصنوعی من را معرفی کرد که میتواند پاسخهای متنی به سؤالات ایجاد کند و ابتدا این ابزار را برای مشترکین اسنپ چت پلاس ارائه کرد.
شرکت مستقر در سانتا مونیکا در کالیفرنیا نیز در حال توسعه فناوری واقعیت افزوده خود است که می تواند دید دنیای واقعی را با تصاویر رایانه ای تقویت کند.
بر اساس گزارش رویترز، اسنپ ماه گذشته یک واحد تجاری راه اندازی کرد تا به سایر شرکت ها کمک کند تا تجربیات واقعیت افزوده را در برنامه ها و وب سایت های خود ایجاد کنند.
ICTNN
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات