شیائومی با افشاگری نیکاب موج عظیمی در بازار ژاپن ایجاد کرده است. این شرکت اخیراً کنفرانس مطبوعاتی را در آکلابارا ، توکیو از ماشین الکتریکی فوق العاده خود برگزار کرد. Xiaomi Su7 Ultraرونمایی این یک گام عالی برای شیائومی برای دستیابی به جاه طلبی های اتومبیل در یک کشور جدید است.
خلاصه و مهم
- شیائومی رسما از کنفرانس مطبوعاتی در توکیو رونمایی کرده است ، جایی که SU7 Ultra Electric برای ماشین ژاپنی.
- این شرکت تأیید کرد که یک استراتژی فروش خودرو را در فروشگاه های تلفن همراه خود ، مشابه بازار چین ، در ژاپن اجرا خواهد کرد.
- شیائومی قصد دارد تا پایان سال جاری تعداد فروشگاه های منطقه توکیو را افزایش دهد و سال آینده در اوزاکا و ناگویا گسترش یابد.
- این بخشی از بزرگترین چشم انداز شیائومی برای افتتاح 2.3 فروشگاه در سراسر جهان و ورود به بازار خودروهای اروپا در سال ششم است.
یک رویکرد جدید برای فروش شیائومی
در این رویداد ، معاون رئیس جمهور فناوری ژاپن جنی ، ژاپن ، ژاپن ، برای اطمینان کرد که بازار ژاپن از استراتژی فروش مشابه در چین پیروی خواهد کرد. این یعنی اتومبیل های برقی در فروشگاه های موبایل شیائومی فروخته خواهد شد این یک گام نوآورانه است که دنیای الکترونیک مصرفی را با اتومبیل های برقی به گونه ای ترکیب می کند که یک شرکت پایین تر را امتحان کند. اگرچه تاریخ SU7 Ultra در ژاپن اعلام نشده است ، این استراتژی نشان دهنده تعهد شیائومی به تجربه فروشگاه های خرده فروشی یکپارچه است.
در کنار ماشین در اندازه کامل ، شیائومی از این سریال 1:37 مدل های تخلیه سری SU7 نیز رونمایی کرد. Su7 Ultra با قیمت 1.2 دلار (حدود 2 دلار) مدل استاندارد SU7 با قیمت 1.5 $ ین (حدود 1 دلار) او می فروشد.

فروش Xiaomi Su7 Ultra در ژاپن
حضور خرده فروشی در ژاپن و جهان را گسترش دهید
حضور شیائومی در ژاپن به طور پیوسته رشد می کند. این شرکت اولین فروشگاه شیائومی را در تاریخ دارد 1 مارس امسال (1 آوریل) در سیتاما افتتاح شد. برنامه های توسعه این شرکت در ژاپن به شرح زیر است:
- وضعیت فعلی: دو فروشگاه فعال در استان سیتاما.
- تا پایان سال: سه فروشگاه دیگر در کلانشهر در توکیو.
- سال بعد (1): شهرهای اوزاکا و ناگویا را گسترش دهید.
- صحنه طولانی مدت: افتتاح فروشگاه های خانگی از 1 تا 2 مایل و ورود به مدل تجاری کامل خانه هوشمند ، از جمله فروش لوازم خانگی بزرگ مانند تهویه مطبوع.
این استراتژی تبلیغات است اگر، رئیس گروه شیائومی ، در برنامه شرکت برای افتتاح فروشگاه های MI این در پنج سال آینده با جهان مطابقت دارد. علاوه بر این ، ماه گذشته مشخص شد که بخش ماشین شیائومی قصد دارد این کار را انجام دهد 1 ورود بازار اتومبیل های برقی اروپا می شود
به نظر شما ، آیا استراتژی فروش خودرو در فروشگاه های الکترونیک می تواند توسط سایر شرکت های فناوری که وارد صنعت خودرو هستند ، موفق و تکرار شود؟
برای دوستان خود ارسال کنید
منبع: https://toranji.ir/2025/09/29/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-su7-%D8%A7%D9%88%D9%84%D8%AA%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1/
تحریریه ICTNN شبکه خبری







































