سامسونگ گاهی اوقات دوست دارد یک تبلیغات تبلیغاتی تیز را صادر کند که اغلب کاربران اپل را هدف قرار داده است. این کار به طور کلی توسط سامسونگ آمریکایی انجام می شود ، اما این بار خلیج سامسونگ (خلیج خلیج فارس) اقدامی شدید انجام داده است. در ویدیوی جدید منتشر شده ، می بینیم که سامسونگ به طرفداران اپل توهین می کند. جایی که این عبارت تحقیرآمیز دوباره برای کاربران اپل تحریک می شود و در همان کمپین استفاده می شود. اگرچه از عبارت “نه گوسفند” استفاده نمی شود ، اما این محتوا است.
ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ و توهین به کاربران اپل و طرفداران
ابتدا ، اجازه دهید فیلم تبلیغاتی فوق الذکر در حساب خلیج فارس Watch (Al -Khaleej Al -Persian Gulf) Watch:
این فیلم گزارش شده است:
بعد از گله ، هیچ جوانی برنده شد. از آن خارج شوید #youdeservemore #BreakFree
ورا القاتیا و تخفیف حریف؟ #TEST_COLOR
ترجمه به فارسی:
من یک گروه شدم و بعد می گویم آزادی می خواهم؟ بیا اینجا #از #free_how قابل قبول است

فیلم تبلیغاتی توهین آمیز طرفداران اپل
محتوای ویدیویی برای تبلیغات سامسونگ که کاربران اپل را هدف قرار می دهد
در این فیلم بسیار کوتاه که در Tik Tak منتشر شد ، برخی از گوسفندان را با تلفن همراه مشاهده خواهید کرد. این تلفن ها شبیه به آیفون قدیمی اپل هستند ، اما این ویدئو مستقیماً آیفون را نشان می دهد. آیفون برای آیفون اپل او بازی می کند.
سپس روی تصویر نوشته شده است:
از آن خارج شوید ، شما بیشتر بیابانی هستید.
یا
پریدن آن! شایستگی شما بیشتر است.
سرانجام ، عبارت فدرال بی پروا نمایش داده شده اما این فیلم به چه فرهنگی اشاره دارد؟ فرهنگ دلپذیر ایشیب ، که برای اولین بار توسط سان دیسک در سال دوم آغاز شد.

یشم
iship (iship)
عبارت یشم یک اصطلاح تحقیرآمیز برای اشاره به افرادی که همه محصولات و خدمات توزیع شده توسط آنها هستند اپل (Apple Inc) آنها او را بدون و چرا دوست دارند.
این اصطلاح معمولاً توسط طرفداران آنلاین است اندرویدی در انجمن های فناوری و شبکه های اجتماعی استفاده می شود. استفاده از این کلمه اغلب از این کلیشه و فناوری آنها دارند
اصطلاح ishib در اصل توسط شرکت بود دیسک سان (Sandsk) در کمپین های بازاریابی برای توصیف پخش کننده های موسیقی iPad (iPod) در مقابل بازیکن سانسا (سانزا) خود سان استفاده شد. این کمپین همچنین از یک اصطلاح Break -up استفاده کرده است.
این اصطلاح بازاریابی بعداً توسط برخی افراد در سایت های فناوری انجمن های اینترنتی به عنوان یکی نفرین شده برای یک شخص یا گروهی از هواداران سیب آنها ، وام گرفته شده اند. به خصوص کسانی که تمایل دارند محصولات این مارک را نه به دلیل ارزش یا عملکرد واقعی خود ، بلکه به دلیل نام تجاری و آرم و نماد وضعیت اجتماعی (کد وضعیت) خرید مربوط به آن
به نظر می رسد سامسونگ کمپین قدیمی را که سالها بحث برانگیز است ، دوباره انتخاب کرد.
برای دوستان خود ارسال کنید
منبع: https://toranji.ir/2025/09/12/%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88-%D8%AA%D9%88%D9%87%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D9%87-%D8%B7%D8%B1%D9%81%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%DA%AF%D9%88/
تحریریه ICTNN شبکه خبری