شیائومی به تازگی یکی از بهترین هفته های خود را در چین داشته است. در طول هفته طلایی روز چین ، از تاریخ آن 1 سپتامبر تا 1 اکتبر (1-8 اکتبر)این شرکت اپل را ضرب و شتم می کند بهترین مارک فروش در چین چرخانده و 4.3 ٪ سهم بازار
خلاصه و نکات اصلی
من در بالا شیعه هستم: شیائومی در دوره تعطیلات هفته طلایی در چین ، با کسب سهم بازار 4.3 ٪، ل بهترین مارک فروش در چین معلوم می شود و سیب را روی مشعل پشتی قرار می دهد.
این یک موفقیت شگفت انگیز برای سری شیائومی 1 است: سری فروش های تجمعی شبه فقط طی چند روز از 1 میلیون واحد این بیش از 2 ٪ بیشتر از نسل قبلی بود.
مدل های پرو پیشتاز هستند: بخش اعظم این موفقیت به دلیل مدل های گران تر است. فروش ترکیبی شیائو MI ؛ پرو و طرفدار حداکثر تنها از 4.3 دستگاه او گذشت.
عامل اصلی موفقیت: نمای عقب مدل های پرو به عنوان برجسته فروش که شیائومی برای آن تقریباً 2 میلیارد یوان در توسعه خود سرمایه گذاری کرده است ، شناخته شده اند.
جهان این دستگاه ها تا سال آینده (1) در سطح جهان راه اندازی نمی شوند و مدل Biro احتمالاً منحصر به بازار چین خواهد بود.

پرفروش ترین مارک های چین در تعطیلات ملی خود
رتبه بندی برند در بازار چین چیست؟
براساس داده های فروش محلی ، رتبه بندی پنج مارک برتر تلفن های هوشمند در این دوره تعطیلات به شرح زیر است:
- شیائومی: با سهم بازار 4.3 ٪
- سیب: با سهم بازار 1.2 ٪
- in vivo: با سهم بازار 1.2 ٪
- اوپو
- هواوی
راز موفقیت شگفت انگیز سری Xiaomi 2
رئیس جمهور شیائومی Le Vibing به تازگی از سری فروش های تجمعی خبر داد شبه در چند روز اول ، 5 میلیون واحد وجود دارد. اما نکته جالب جدایی مدل های مدل است.
وبلاگ نویس فناوری محبوب ، ایستگاه چت دیجیتال ، گزارش می دهد که مدل های ترکیبی یکی از مدل ها هستند Xiaomi 2 Pro و Pro Max تنها از 4.3 دستگاه این حتی بیشتر پیش رفت ، در حالی که مدل استاندارد شیائومی حدود 2.5 واحد فروخته شده است. این آمار به وضوح نشان می دهد که مدل های گران قیمت و مجهز تر عامل اصلی این موفقیت بودند.
نمای برگشت: سرمایه گذاری 2 میلیارد یوان به اتمام رسیده است
یک گزارش منبع، یکی از ویژگی های برجسته که بدون شک عامل اصلی فروش مدل های پرو است نمای عقب او است لو بیبینگ خاطرنشان می کند که شیائومی سرمایه گذاری قابل توجهی در راه حل دو صفحه نمایش و هزینه توسعه آن به تنهایی انجام داده است. 1 میلیارد یوان (حدود 5 میلیون دلار) بوده است وی همچنین گفت که اگرچه رقبا ممکن است سعی کنند این ایده را کپی کنند ، اما شرکت های کمتری مایل به انجام چنین سرمایه گذاری عظیمی هستند.
نظر شما چیست؟
موفقیت شگفت انگیزی که شیائومی در تبدیل شدن به آن رسیده است بهترین مارک فروش در چین در یکی از مهمترین دوره های سال ، این یک پیروزی مهم استراتژیک برای شرکت است. این دستاورد نشان می دهد که سرمایه گذاری زیاد در نوآوری هایی مانند صفحه نمایش عقب در مدل های پرو به موفقیت کامل رسیده و توجه مصرف کنندگان چینی را به خود جلب کرده است.
مقایسه دوربین شیائومی -PRO با آیفون 5 Pro ، Xiaomi Pro و Galaxy S25 Ultra
در حالی که طرفداران جهانی باید صبر کنند تا این دستگاه ها را امتحان کنند ، شکی نیست که شیائومی با سری 2 ادعای بسیار محکمی را برای رقابت در بالاترین سطح ، چه در چین و چه در آینده آماده کرده است. نظر شما در مورد تلفن های جدید پرچمدار شیائومی چیست؟
برای دوستان خود ارسال کنید
منبع: https://toranji.ir/2025/10/12/%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%A8%D9%87-%D9%BE%D8%B1%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%B1/
تحریریه ICTNN شبکه خبری





































