لو ویبینگ، رئیس بخش تلفن همراه شیائومی، امروز رسما اعلام کرد که سری Redmi K90 فردا رونمایی خواهد شد. او در پست اخیر خود در Weibo، این افشاگری را به عنوان “فصل دوم” از راه اندازی پرچمدار شیائومی، پس از عرضه موفقیت آمیز توصیف کرد. سری 17 شیائومی، شرح داده شد. به گفته Vibing، سری Redmi K90 با مشخصات بالاتر، موقعیتیابی جدید و حتی رقابت مستقیم با گوشیهای پرچمدار شیائومی، یک گام بزرگ رو به جلو برای این برند است.
خلاصه و نکات اصلی
تاریخ انتشار رسمی: لو ویپینگ این موضوع به طور رسمی تایید شد سری Redmi K90 رونمایی شد فردا، 17 اکتبر (جمعه 25 اکتبر 1404)، در چین انجام خواهد شد
تغییر استراتژیک عمده: این سری به عنوان یک پرچمدار واقعی معرفی می شود و قرار است به طور مستقیم با گوشی های پرچمدار شیائومی رقابت کند.
معرفی مدل جدید پرو مکس: برای اولین بار در تاریخ سری K مدل جدیدی به نام… Redmi K90 Pro Max با هدف کنترل محدوده قیمت عرضه خواهد شد 4000 یوان (حدود 499 دلار) او هست
زمان انتشار زودهنگام: تاریخ انتشار از نوامبر به اکتبر منتقل شد تا فاصله کمتری با لیبل های اصلی در بازار داشته باشد.
معرفی سایر محصولات: علاوه بر این گوشی ها، یک ساعت هوشمند است ساعت ردمی 6 همچنین رونمایی خواهد شد.

پست لو ویبینگ در شبکه اجتماعی Weibo
گامی جدید برای سری K: جاه طلبی برای تبدیل شدن به یک پیشگام واقعی
وبینگ تاکید کرد که سری Redmi K90 منعکس کننده تکامل و جاه طلبی این برند برای ارائه عملکرد “پر سرسبد واقعی” است. او توضیح داد که Redmi قصد دارد با ایجاد نوآوری، طراحی جسورانه و تکنولوژی سازش ناپذیر در کنار کاربران خود رشد کند.
امسال سری K90 شاهد دو تغییر بزرگ خواهیم بود: عرضه زودهنگام و معرفی مدل جدید پرو مکس. مدل Redmi K90 Pro Max یک ماموریت واضح دارد: تسلط بر محدوده قیمت 4000 یوان (حدود 499 دلار / 465 یورو) با عملکرد برتر محصول این گوشی نوید بهبودهای عمده در عملکرد، نمایشگر، عمر باتری، تصویربرداری و صدا را می دهد.
آیا Redmi K90 با گوشی های پرچمدار شیائومی رقابت خواهد کرد؟
شاید قابلتوجهترین بخش پیام Vibing بیانیهاش باشد مبنی بر اینکه سری K “تعریف محصول را محدود به قیمت نخواهد کرد و تمایز فنی بر اساس برند ایجاد نخواهد کرد.” این بیانیه جسورانه نشان می دهد که سری Redmi K90 می تواند رودررو با برندهای پرچمدار شیائومی رقابت کند و نشان دهنده اعتماد این شرکت به بلوغ برند فرعی خود است.
ویبینگ همچنین تاکید کرد که این حرکت در راستای استراتژی گستردهتر گروه شیائومی برای تقویت اکوسیستم محصولات خود و تنوع بخشیدن به محصولات پیشرفته خود است. Redmi K90 Pro Max به گونه ای طراحی شده است که دستگاهی قدرتمند و همه کاره برای کاربرانی باشد که به دنبال آخرین فناوری با قیمت رقابتی هستند.
جزئیات خرید و تحویل از قبل
سری ردمی K90 از این به بعد برای پیش خرید در فروشگاه شیائومی فهرست شده است. علاوه بر این گوشی های هوشمند، از ساعت ردمی 6 همچنین با تکمیل آخرین گسترش اکوسیستم Redmi، فاش خواهد شد. این عرضه دوگانه نمادی از استقلال روزافزون ردمی در گروه شیائومی و آغاز عصر جدیدی از نوآوری های پیشگام و جاه طلبانه برای این برند است.
نظر شما چیست؟
اعلام لو ویبینگ برای رونمایی از سری Redmi K90 چیزی فراتر از معرفی یک محصول جدید است. این بیانیه جسورانه ردمی برای ورود به عرصه پرچمداران واقعی و رقابت مستقیم حتی با شرکت مادرش است. Redmi با معرفی مدل Pro Max و تاکید بر عدم تمایز فنی مصنوعی نشان می دهد که به بلوغ کامل رسیده و آماده ارائه بهترین فناوری با قیمت رقابتی است.
مقایسه گلکسی A56، پوکو ایکس 7 پرو و ردمی نوت 14 پرو پلاس: کدام گوشی را 40 میلیون تومان بخرم؟
نظر شما چیست؟
برای دوستان خود ارسال کنید
منبع: https://toranji.ir/2025/10/16/%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-k90-%D8%B1%D8%B3%D9%85%D8%A7%D9%8B-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D8%AF%D8%A7-%D8%AA%D8%A3%DB%8C%DB%8C/
تحریریه ICTNN شبکه خبری





































