در مصاحبه ای با نیویورک تایمز، سازندگان بازی Ghost of Yōtei اعلام کردند که این بازی به بازیکنان اجازه می دهد تا کنترل بیشتری بر داستان شخصیت اصلی داشته باشند. Ghost of Tsushima نیز عناصر انتخابی داشت، اما به نظر میرسد که Sucker Punch در تلاش است تا آن را به طور گستردهتری در Ghosts of Yotei اعمال کند.
مدیر خلاق استودیو، جیسون کانل، اضافه کرد که استودیو در تلاش است از افتادن در دام ارائه محتوای تکراری در دنیای باز جلوگیری کند، چیزی که Ghost of Tsushima اغلب به دلیل آن مورد انتقاد قرار گرفته است، با پرندگان طلایی، روباه هایش و خیلی چیزهای دیگر. وی در این باره گفت:
یکی از چالش های ایجاد یک بازی جهان باز، تکراری بودن انجام کارهای مشابه است. ما می خواهیم آن را متعادل کنیم و یک تجربه منحصر به فرد ارائه دهیم.
Ghost of Yotei در سال 2025 برای PS5 منتشر خواهد شد.