دستیابی به رنگ پوست آسیایی، موهای سیاه و ظاهر چشم واقعاً سخت است [در پردازش گرافیکی] نمایش چهره شیولی برای ما یک چالش بود. ما از تکنیک هایی استفاده می کنیم که در بازی قبلی وجود نداشت، اما برای شروع باید به اصول اولیه برگردیم و چیزهایی را آزمایش کنیم.
در Death Stranding 2، کوجیما سعی می کند از تکنیک های جدید برای تولید تصاویری استفاده کند که با واقعیت مطابقت ندارند.
استودیوی کوجیما پروداکشنز همیشه در رقابت گرافیکی حرفی برای گفتن داشته است و تقریباً هر بازی جدید در لبه تکنولوژی زمان خود تکامل یافته است. بنابراین میتوان انتظار داشت که شاهد تکرار همین روند برای بازی جدید موردانتظارشان، Death Stranding 2 باشیم. اکنون، و اگرچه هنوز زمان زیادی تا انتشار بازی باقی مانده است، هیدئو کوجیما اطلاعات جالبی را در مورد بازی جدید خود در تاریخ منتشر کرده است. صفحه اجتماعی او
در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد Death Stranding وجود ندارد. با این حال تا به امروز هیدئو کوجیما جزئیات جالبی از بازی خود را با هواداران به اشتراک گذاشته بود. از جمله اینکه داستان Death Stranding 2 از ابتدا به دلیل شیوع ویروس کووید-19 بازنویسی شد.
ظاهرا رئالیسم گرافیکی و خلق تصاویر فوتورئالیستی به نوعی در پروژه جدید کوجیما تمرکز دارد. این مشکل تا جایی پیش رفت که تهیه کننده کوجیما از میومی نیشیاما، مدیر نورپردازی، دعوت کرد تا با اعضای استودیو صحبت کند. کوجیما توضیح می دهد: از آنجایی که تیم توسعه فقط در سطح گرافیک کامپیوتری تجربه نورپردازی داشتند، از Mayumi Nishiyama دعوت کردند تا اصول اولیه نورپردازی زنده را به آنها آموزش دهد.
بازی Death Stranding 2 در حال حاضر برای کنسول پلی استیشن 5 در حال توسعه است و تاریخ انتشار خاصی ندارد.
در این جلسه، بازیگر ژاپنی شیولی کوتسونا، بخشی از بازیگران فیلم Death Stranding 2، به عنوان مدل آزمایشی برای این سبک نورپردازی شرکت کرد. کوجیما در این مورد توضیح داد:
تحریریه ICTNN شبکه خبری