اخیراً ، Xbox Wire Media مصاحبه ای را با چند توسعه دهنده Obsidian انجام داد و آنها دلیل عدم وجود کارت کاملاً باز در Avowed را توضیح دادند. در حقیقت ، کارت بازی به چندین منطقه تقسیم می شود ، به طوری که به گفته توسعه دهندگان ، بازیکنان تجربه بهتری دارند.

آزادی عمل شما در AVOWED محدود نیست
در این مصاحبه ، Berto Ritger ، Carrie Patel و Kate Dollarhyde از توسعه دهندگان استودیوی Obsidian حضور داشتند. ریتگر در مورد انتخاب ساختار دنیای بازی گفت:
Avowed یک RPG جاه طلب است ، اما کاملاً یک بازی جهانی باز نیست. در عوض ، این بازی به چندین منطقه متراکم تقسیم می شود که پشت آن بازی قفل شده است ، به طوری که سرعت پایدار و کنترل کننده است.
در طول مصاحبه ، دلار ، که طراح روایت بازی است ، توضیح داد:
سرعت بازی های جهان باز واقعاً پیچیده است. شما هرگز نمی دانید بازیکن کجاست و دقیقاً چه کاری انجام می دهد. بنابراین این تقسیم بندی به این معنی است که ما همیشه می دانیم که شما چه کاری انجام می دهید یا آنچه را تجربه کرده اید. شما ممکن است برخی از تلاشهای ثانویه را انجام نداده باشید ، اما قلب ماجراجویی شما همیشه مشخص خواهد بود.
این پرونده همچنین توسط ریتگر تأیید شد:
من فکر می کنم این مکانیسم بسیار خوب است. ما تقریباً می دانیم که شما قبل از حرکت به مأموریت بعدی چه کاری انجام داده اید. شما تقریباً آزادی عمل خود را دارید ، اما بازی کاملاً مداوم نیست که در هر شرایطی می خواهید.
تقسیم بازی بازی به مناطق کوچکتر و دقیق تر به Obsidian این امکان را می دهد تا روی ارائه یک تجربه همهجانبه تر تمرکز کند و روی انتخاب بازیکنان متمرکز شود.