عنوان GTA: Vice City Nextgen Edition یک نسخه غیر رسمی از ریمستر بازی کلاسیک از سری GTA است. GTA Vice City که توسط Rockstar با موتور RAGE توسعه یافته است، اکنون به لطف مد جدید RTX Remix و فناوری Path Tracing، بهتر از همیشه به نظر می رسد.

ویدئوی جدیدی که توسط MxBenchmarkPC منتشر شده است، نسخه غیر رسمی این ریمستر ساخته شده توسط تیم Revolution را نشان می دهد. این سیستم نرم افزاری هفته گذشته در دسترس عموم قرار گرفت. ویدئوی مقایسه ای منتشر شده به وضوح تغییرات ایجاد شده توسط فناوری Path Tracing را نشان می دهد. با این حال، همانطور که انتظار می رود، فناوری Path Tracing باعث کاهش عملکرد بسیار می شود. حتی بهترین سخت افزارهای بازی امروزی برای پشتیبانی از Path Tracing بدون بهینه سازی مناسب تلاش می کنند. این مد یکی از پروژه های جهانی RTX Remix به حساب می آید که فشار زیادی به CPU وارد می کند. حتی قدرتمندترین پردازنده ها مانند AMD Ryzen 7 9800X3D برای اجرای آن با سرعت 60 فریم در ثانیه مشکل دارند.
این ویدیو همچنین نحوه عملکرد GTA: Vice City Nextgen Edition با مد RTX Remix با وضوح 4K و 1440p و نحوه عملکرد فناوری NVIDIA DLSS در حالتهای Performance و Balanced را نشان میدهد. از سوی دیگر، ما میتوانیم ببینیم که چگونه فریمهای فریم را فعال میکند، نرخ فریم بالاتر از 60 را به دست میآورد.
از آنجایی که نسخه بازسازی شده GTA: Vice City Nextgen Edition دیگر در وب سایت های معتبری مانند mod.db موجود نیست، فقط کسانی که آن را قبل از حذف دانلود کرده اند، می توانند آن را با مود Xoxor4d امتحان کنند. در حال حاضر، ما کاملا مطمئن هستیم که ray tracing نقش کلیدی در بازیهای آینده این سری GTA خواهد داشت. به خصوص پس از دیدن بازی آن در GTA 5. دو تریلر منتشر شده از GTA 6 نیز نشان می دهد که این فناوری در نسخه بعدی این سری استفاده خواهد شد.






































