مدیر انتشارات استودیو Pocketpair، سازنده عنوان Palworld، ARC Raiders را فنی ترین و تاثیرگذارترین بازی سال نامید.

بسیاری از توسعه دهندگان بازی های AAA، AA و Indie از Unreal Engine 5 به دلیل ویژگی های گسترده آن استفاده می کنند، اما این معمولا منجر به مشکلات بهینه سازی می شود. با این حال، عناوینی مانند Clair Obscur و ARC Raiders به استثناهای درخشان این موتور تبدیل شده اند.
مدیر انتشارات استودیو Pocketpair، باکی، معتقد است که بازی تیراندازی استخراج ARC Raiders آنقدر چشمگیر است که می تواند به معیار جدیدی برای توسعه بازی Unreal Engine تبدیل شود.
در پستی در شبکه اجتماعی
به گفته وی، این بازی بدون از دست دادن عملکرد یا نیاز به سخت افزار قدرتمند، مرزهای بصری را جابجا می کند. برای مثال صحنه غروب خورشید در نقشه شهر مدفون یکی از دیدنی ترین و به یاد ماندنی ترین صحنه های بازی است.
ARC Raiders همچنین فرمول تیراندازی استخراج را با دنیای غنی خود ترکیب می کند. بنابراین جای تعجب نیست که در سه روز اول انتشار بیش از 1.5 میلیون نسخه در Steam فروخته شد.
ویرایشگر Pocketpair همچنین به روند رایج مقصر دانستن Unreal Engine 5 برای مسائل بهینهسازی و نیاز به سختافزار قدرتمند در بازیها اشاره کرد و اشاره کرد که ARC Raiders برخلاف ادعاهای مطرح شده، نمونهای کامل است. این بازی نشان می دهد که با طراحی و توسعه دقیق می توانید بهترین نتیجه را از این موتور بازی بگیرید.
استودیو Embark، توسعهدهنده بازی ARC Raiders، سخت تلاش میکند تا با تقلب در بازی مبارزه کند، حتی آیتمهایی را که به دلیل تقلب دیگران به بازیکنان از دست دادهاند، بازگرداند. این استودیو همچنین قول داده است که از طراحی پوسته های غیرمنطقی یا اغراق آمیز، مشابه آنچه در نسخه های اخیر Call of Duty دیده ایم، خودداری کند تا بازی را بر روی تجربه اصلی بازی متمرکز نگه دارد.





































