یکی از عناصر اصلی طراحی شهرهای واقع بینانه در بازی های جهانی باز ، چرخه روز و شب است. ویژگی ای که به بازیکنان اجازه می دهد فضای شهر را در زمان های مختلف احساس کنند. Rockstar تأیید کرده است که GTA 6 نیز از این چرخه بهره مند خواهد شد ، اما سوال اصلی این است که چگونه عملکرد آن را انجام می دهد؟

در بازی هایی مانند GTA ، زمان مانند دنیای واقعی نیست ، اما چرخه کامل روز و شب در نسخه های قبلی مانند GTA V و Red Dead Redemption 2 حدود 5 دقیقه طول کشید. برخی از کاربران پیشنهاد کردند که Roxstar این بار افزایش یابد تا احساس غوطه وری در فضای بازی را افزایش دهد.
یک کاربر نوشت:
من شخصاً دوست دارم Rockstar طول چرخه روز و شب را در مقایسه با GTA V و RDR2 افزایش دهد. چرخه طولانی تر باعث می شود فضای بازی ، تغییر نور و طلوع آفتاب و غروب آفتاب لذت بخش تر شود. من فکر می کنم یک روز کامل بازی باید حدود دو ساعت طول بکشد. به عنوان مثال ، 1-2 دقیقه برای روز ، 1-2 دقیقه برای شب و 1-2 دقیقه برای Dawn و Sunset.
بسیاری از کاربران موافقت کردند. کاربر دیگری خاطرنشان کرد:
مطمئناً اتفاقات زیادی در جریان است ، و بر اساس نشانه هایی که در جک قلب دیده می شود ، احتمالاً در روزهای مختلف و حتی در مواقع خاص اتفاق می افتد. برای داشتن یک احساس واقعی غوطه وری ، باید زمان کافی برای تجربه این لحظات داشته باشید.
در حقیقت ، غوطه ور است که احتمالاً Rockstar به دنبال تقویت آن خواهد بود. به همین دلیل ، ممکن است تنظیماتی در بازی وجود داشته باشد که به بازیکنان اجازه می دهد سریعتر پیشرفت کنند (به عنوان مثال ، به شب یا روز در مأموریت های داستانی برسید).





































