در حالی که Team Ninja در حال کار با PlatinumGames بر روی Ninja Gaiden 4 است که هفته آینده منتشر می شود، استودیو همزمان در حال توسعه Nioh 3 است که قرار است سال آینده منتشر شود.

این بازی نقش آفرینی اکشن مازوکور تغییراتی را در فرمول معمول مجموعه ایجاد می کند. از جمله انتقال از طراحی صحنه خطی به محیطهای بازتر (اما نه کاملاً باز) و امکان جابجایی یکپارچه بین سبکهای سامورایی و نینجا.
با این حال، حتی اگر جنبه های خاصی تکامل یافته باشد، عناصر اساسی باقی می مانند. از جمله سطح دشواری جدیدی که پس از اتمام بازی در دسترس قرار می گیرد. Kohei Shibata، سازنده بازی در مصاحبه با WCCFTech گفت:
ما این ویژگی را در دور دوم بازی (New Game+) قرار دادیم تا به بازیکنان امکان افزایش سطح سختی را بدهیم و فکر میکنم به یکی از اجزای اصلی سری Nioh تبدیل شده است.
برای کسانی که با این سیستم آشنایی ندارند باید گفت که سری Nioh از قابلیت New Game Plus مشابه دیگر عناوین نوع Souls استفاده می کند. این بدان معناست که بازیکن میتواند بازی را مجدداً راهاندازی کند در حالی که تمام سطوح، سلاحها و آیتمهای قفل نشده را حفظ میکند. تفاوت اصلی این است که این بار مراحل در سطح دشواری بالاتری بازی می شوند و ویژگی های منحصر به فردی دارند. به عنوان مثال، در نسخه های اولیه، سطح Way of the Stronghold یا NG+ شامل تجهیزات ویژه ای به نام Divine Equipment بود که فقط در آن سطح موجود بود.
هنوز مشخص نیست که آیا سطوح سختی اضافی از ابتدای انتشار در بازی وجود خواهند داشت یا در قالب به روز رسانی های بعدی اضافه خواهند شد، اما در هر صورت، باید منتظر جزئیات بیشتر باشیم. بازی Nioh 3 در تاریخ 6 فوریه 2026 (17 فوریه 1404) برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.





































